جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 اسفند 1393     
آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه چهار

باشگاه خبرنگاران: شبکه چهار سیما در آخرین روز هفته دو فیلم سینمایی «فرانکی عزیز و آسایشگاه روانی استون‌هرست» را به ترتیب ساعت 12:30 و 20:30 روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی شبکه علم و فرهنگ، فیلم سینمایی«فرانکی عزیز» را شونا آئورباخ کارگردانی کرد تا در آن میلی موریتمر و ژرارد باتلر ایفای نقش نمایند. این سینمایی محصول سال 2004 سینمای انگلستان در ژانری خانوادگی است.

در خلاصه داستان فرانکی عزیزآمده است: فرانکی موریسون پسرکی نه ساله با ضعف شنوایی است که در زمان خردسالی پدرش که علاقمند به ماجراجویی های دریایی بوده آنها را ترک می کند  و دیگر باز نمی گردد. اکنون فرانکی دچار بحران ناشی از خلا فقدان پدر شده، به طوری که مدام برای پدرش نامه می نویسد. فرانکی همیشه در میان اسباب و اثاثیه مادرش به دنبال قسمت پاره شده عکس عروسی پدر و مادر می گردد. مادر فارنکی لیزی که گویا نمی خواهد واقعیت را به فرانکی بگوید، مستاصل است. او پس از مشورت با مادر بزرگ فرانکی تصمیم می گیرد به مردی پول بدهد تا نقش پدر فرانکی را ایفا کند. این مرد در انجام این نقش موفق می‌شود و ...

اما دیگر فیلم سینمایی روز جمعه،«آسایشگاه روانی استون‌هرست» است که آنرا برد اندرسون کارگردانی کرده و مایکل کین و  بن کینگزلی در آن هنرنمایی می‌کنند.

در خلاصه داستان این سینمایی آمده است: یک فارغ التحصیل رشته روانپزشکی به آسایشگاهی روانی در دهکده ای دور افتاده مراجعه می کند و در آنجا جویای کار می شود. او از همان روز نخست در می یابد که این آسایشگاه روالی منطقی نداشته و عده ای علیه عده ای دیگر در حال شورش هستند. او در می یابد که چند ماه پیش تعدادی از بیماران علیه عوامل و روسای آسایشگاه شورش کرده اند و آنها را در زیر زمین زندانی نموده و خود موقعیت آنها را تصاحب کرده اند و...




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: