جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 اسفند 1393     
تاکسيرانان شمال تهران با خط سفيد به استقبال بهار رفتند

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، تاکسي رانان شمال تهران به عنوان سفيران فرهنگي و پيشگامان ايجاد انضباط ترافيکي در پايتخت ،با آموزش نحوه اجراي طرح خط سفيد به استقبال بهار رفتند.

بي نظير سياوشي مدير اداره آموزش هاي شهروندي شهرداري اين منطقه در همايش فرهنگي تاکسيراني طرح کمپين آسمان آبي زمين پاک با عنوان خط سفيد ، که با حضور مديريت شهري، ترافيکي و تاکسيراني تهران بزرگ و... برگزار شد  با تاکيد بر اهميت ارتقاي سطح آموزش رانندگان وسايل نقليه عمومي، اظهار داشت :  تاکسيرانان به عنوان اولين گروه هايي که ارتباط مستقيم با شهروندان دارند بايد با آموزش هاي لازم در خصوص تکريم و شناخت نيازهاي آنها به صورت کاربردي و تأثيرگذار آشنا شوند تا بتوانند تعامل خوب و مثبتي با مردم برقرار نمايند .

وي با اشاره به اهميت اجراي پروژه خط سفيد افزود: مديريت شهري با اجراي خط سفيد به دنبال کاهش ترافيک و آلودگي هوا، از طريق ارتقاي فرهنگ نظم و انضباط است که در اين طرح، با هدف بهبود رفتار ترافيکي رانندگان، خط کشي طولي معابر ساماندهي شده تا خودروها امکان تغيير مسير در تقاطع را نداشته باشند .

سياوشي گفت: در اين همايش رانندگان با خطوط ممتد ، خطوط زيگزاگ ، خطوط ايستگاه هاي تاکسي و اتوبوس ، خطوط پارک ، خطوط عرضي ، خط عابر پياده ، خط ايست ، خط توقف دوبل منقطع و خطوط شطرنجي آشنا شدند و در پايان از تاکسي رانان برتر تقدير بعمل آمد




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: