جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 خرداد 1399     
امروز در نشست خبری
ساخت بیش از ۴۶۹ هزار واحد مسکونی

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،از ابتدای فعالیت حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد تاکنون ۴۶۹ هزار و ۸۳ واحد احداث شده است

احمدرضا دالوند مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در نشست خبری در خصوص شروع فعالیت حوزه مسکن در کمیته امداد و رویکرد آن گفت: بعد از غذا، مسکن مهمترین موضوعی است که خانواده‌ها را در برابر حوادث احتمالی مصون می‌دارد.
 
وی با بیان اینکه حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد از سال ۱۳۶۸ به‌طور رسمی فعالیت خود را اغاز کرد، افزود: احداث و خرید ساختمان‌های شهری و روستایی، تعمیرات مسکن مددجویی، احداث فضا‌های جانبی ازجمله سرویس بهداشتی و حمام از برنامه‌های حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد است.
 
مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با اشاره به اینکه ۷۷۳ هزار خانوار نیازمند مسکن در کمیته امداد داریم، گفت: ۱۵۰ هزار خانوار در اولویت هستند.
 
دالوند به عملکرد حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد پرداخت و گفت: از ابتدای فعالیت حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد تاکنون ۴۶۹ هزار و ۸۳ واحد احداث و همچنین یک میلیون و ۴۵۶ هزار و ۷۲۷ واحد تعمیر و بازسازی شده است.
 
وی با بیان اینکه هزینه‌های ساخت و ساز و تعمیرات مسکن مددجویی از طریق منابع دولتی، کمیته امداد و مشارکت مردمی تأمین می‌شود، افزود: برای سال ۱۳۹۹، پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت کمیته امداد هزینه خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: