جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 ارديبهشت 1393     
مخازن پسماند خشک در شهرک هاي شمال تهران توزيع مي شود

به گزارش شهرداری نیوز، مخازن 360 و 1100 ليتري پسماند خشک با هدف فرهنگ سازي و تشويق شهروندان به طرح تفكيك زباله از مبداء و پاکيزگي محيط زيست شهري در شهرک هاي شمال تهران در حال توزيع است .

يک مهدي جمشيديان مسئول اداره بازيافت و تبديل مواد شهرداري منطقه يک با اعلام خبر فوق اظهار داشت : شمال تهران داراي حدود 10 شهرک محصور در نواحي نه و ده است که بيش از 200 مخزن جهت توزيع در آنها تهيه و در حال حاضر 50 مخزن پسماند خشک در شهرک هاي کوثر و ياس در محدوده ناحيه 9 توزيع شده است و ساير مخازن نيز به زودي تحويل داده مي شود.

جمشيديان خاطر نشان ساخت : پسماند خشک از اين دو شهرک به صورت هفتگي جمع آوري مي شود که به طور ميانگين ماهانه 10 تن پسماند توسط نيروهاي خدمات شهري و ماشين هاي بازيافت جمع آوري و به مرکز تفکيک و پردازش پسماند خشک دارآباد منتقل مي شود.

وي تصريح کرد: مخازن پسماند خشک به مجتمع هاي مسکوني در شمال تهران نيز تحويل داده مي شود که اين اقدام در مجتمع هاي مسکوني ناحيه يک اين منطقه انجام و سرايدار هاي مجتمع ها تحت آموزش قرار گرفتند و بروشور آموزشي نيز به آنها تحويل داده شد.

جمشيديان افزود: روزانه 250 تن پسماند در منطقه يک جمع آوري شده كه در حدود 85 تن آن را پسماند خشك تشکيل مي دهد ، به طوري که در سال 92 تناژ پسماند خشك جمع آوري شده نسبت به سال 91 از 15 درصد رشد برخوردار بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: