جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 خرداد 1399     
باتوجه به کمبود اتوبوس
استفاده از همه صندلی های اتوبوس مجاز است

  به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از مجاز بودن تمام صندلی‌ها و ظرفیت نشسته اتوبوس‌ها خبر داد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه استفاده از تمامی صندلی‌ها و ظرفیت نشسته اتوبوس‌ها مجاز است، گفت: البته استفاده تمامی مسافران اتوبوس از ماسک اجباری است.
 
محمود ترفع با اعلام اینکه بر این اساس، تا جای ممکن نباید مسافر سرپایی داشته باشیم، گفت: البته تحقق این موضوع در شرایطی که ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شدت با کمبود اتوبوس رو به روست، دشوار است.
 
وی با اشاره به چگونگی اجرای طرح فاصله گذاری در داخل اتوبوس ها، تصریح کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خود را موظف می‌داند تا جای ممکن در حیطه اتوبوس‌های تحت نظارت خود بر حسن اجرای این طرح اهتمام ورزد، مشروط به اینکه در این شرایط حداقل حمایت‌های مورد نیاز از جانب دولت به عمل آید.
 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه انتظارات از این مجموعه می‌بایست متناسب با امکاناتی باشد که به آن اختصاص یافته است، خاطر نشان کرد: برای اجرای طرح فاصله گذاری در ناوگان اتوبوسرانی به سه برابر اتوبوس‌های موجود نیاز داریم، در حالی که طی ۱۰ سال گذشته یک دستگاه اتوبوس از سوی دولت به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت تحویل نشده است.

 عرضه ماسک در ۶۰ پایانه و ایستگاه پر مسافر اتوبوس 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه استفاده تمامی مسافران اتوبوس از ماسک اجباری است، گفت: ورود مسافران به اتوبوس بدون ماسک ممنوع است.
محمود ترفع با تاکید بر اینکه در اجرای پروتکل ابلاغی، چاره‌ای جز سخت‌گیری و ممانعت از ورود شهروندان بدون ماسک به اتوبوس نداریم، افزود: از همه شهروندان درخواست می‌کنیم چنانچه قصد دارند از ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند، ماسک داشته باشند.
 
وی در مورد شهروندانی که به هر علت ماسک به همراه ندارند، گفت: برای این گروه از شهروندان نیز تدابیری اندیشیده شده از جمله عرضه ماسک با قیمت مصوب در بیش از ۶۰ پایانه و ایستگاه پرمسافر خطوط تندرو؛ تا اگر شهروندی ماسک نداشت و خواست از اتوبوس استفاده کند، این امکان برایش فراهم باشد که در محل، ماسک بخرد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه به موجب توصیه‌های بهداشتی، اقتضای حضور شهروندان در خارج از منزل و در سطح شهر، استفاده از ماسک است، خاطرنشان کرد: البته این ضرورت در فضا‌هایی که جمعی از افراد در آن حضور می‌یابند، مضاعف می‌شود از این رو، از شهروندان عزیز درخواست داریم هنگام سوار شدن به اتوبوس، از ماسک استفاده کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: