جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 اسفند 1393     
طرح تعریض خیابان پیروزی تا پایان سال آینده

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 13 با بیان اینکه 52 معارض در پروژه تعریض خیابان پیروزی باقی مانده است، گفت: با رفع کامل معارضان ، این پروژه در سال آینده به بهره برداری می رسد.

هادی ذاکری، با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح تعريض خيابان پيروزي به عنوان یکی از مهم ترين خيابان شهر تهران مدتهاست در دستور كار شهرداري مناطق 13 و 14 قرار گرفته است. به اين ترتيب كه بخش شمالي خيابان پيروزي توسط شهرداري منطقه 13 و قسمت جنوبي آن نيز به همت شهرداري منطقه 14 تعريض مي شود.

وی با بیان اینکه امسال از 112 معارض خیابان پیروزی ،60 معارض رفع شده است، افزود: 52 معارض باقی مانده که امیدواریم با رفع معارضان در سال آینده، پروژه تعریض خیابان پیروزی به سرانجام برسد.

ذاکری اضافه کرد: همزمان با عملیات تعریض خیابان، پیاده روسازی و کندروسازی مسیر نیز انجام می شود.

شهردار منطقه 13 در ادامه در خصوص پیاده راه آیینی 17 شهریور گفت: احداث میدان امام حسین(ع) و پیاده راه 17 شهریور یکی از مهمترین اقداماتی بود که انجام شد البته هنوز کار به صورت صددرصد انجام نشده و طرح هایی در این محور اجرایی می شود.

وی از برگزاری مداوم نمایشگاه در محور 17 شهریور خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه گل و گیاه برای عید نوروز در این محور برپا می شود.

ذاکری به بازار شهرستانی نیز اشاره و بیان کرد: از جمله برنامه های مهم سال آینده که با همکاری سازمان زیباسازی انجام می شود بهسازی کف، سقف و دیوارهای این بازار است تا بازاری در خور شان شهروندان و با حفظ هویت آن ایجاد شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: