جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 اسفند 1398     
اجرای فعالیت های نوروزی در بزرگراه قاسم سلیمانی

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، محلات 20 گانه منطقه چهار با اجرای طرح های شاد ایرانی باستانی حال و هوای عید نوروز به خود گرفت.

حمیدرضا فرخی معاون خدمت شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام این خبر افزود: به منظور ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان و زیباسازی نمای بصری شهر، در آستانه نوروز 1399 ، معابر شمال شرق تهران با نورپردازی و آذین بندی، نقاشی های دیواری، رنگ آمیزی المان ها و تجهیزات شهری، جمع آوری و حذف زوائد و سایبان های فرسوده و ده ها موضوع عیدانه دیگر جلوه ای زیبا و حال و هوای نوروزی به خود گرفت.
 
او با تشریح فعالیت های این معاونت در حوزه زیباسازی افزود: اجرای رویدادهای رنگ آمیزی تخم مرغهای رنگی و سفره هفت سین از جمله اقداماتی است که توسط هنرمندان برجسته کشور در 8 نقطه منطقه اجرا خواهد شد.
 
فرخی با اشاره حذف و جمع آوری زوائد فیزیکی از سطح معابر گفت: در آستانه سال نو، جمع آوری و حذف زوائد نما، پایه های زائد و سایبانهای فرسوده در محورها و معابر اصلی به تعداد ۴۵۰ مورد اجرا شد.
 
او خاطر نشان کرد: اجرای فعالیت های ویژه در بزرگراه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از محورهای شاخص منطقه چهار از دیگر اقدامات طرح استقبال از بهار 1399 است.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: