جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 اسفند 1393     
جهانبخش و آزمون در تیم امید

مهر: نشست مسئولان تیم فوتبال امید با کیومرث هاشمی رئیس و شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ صبح امروز برگزار شد و حاضران در خصوص تعویق دیدارهای هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر برای همراهی تیم امید به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مهدی تاج در خصوص وضعیت هفته بیست و سوم از رقابتهای لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: مسئولان تیم فوتبال امید خواستار همراهی همه بازیکنان خود در اردوی کویت بودند، به همین دلیل در این نشست مقرر شد دیدار تیم‌هایی که بیش از ۳ بازیکن در اردوی تیم امید داشته باشند، به تعویق بیافتد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دیدار تیم‌های پیکان تهران - ذوب‌آهن اصفهان، سایپا البرز - ملوان بندرانزلی، سپاهان اصفهان - پدیده مشهد و استقلال خوزستان - صبای قم در هفته بیست و سوم لیگ برتر به تعوق افتاد. همچنین در صورت موافقت باشگاه نفت مسجدسلیمان، دیدار این تیم با پرسپولیس هم با توجه به درخواست مسئولان این تیم سرخپوش تهران عقب می‌افتد.

همچنین در این نشست مصوب شد که سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دو بازیکن لژیونر فوتبال ایران، به جای همراهی تیم ملی فوتبال ایران در بازی تدارکاتی با شیلی، تیم فوتبال امید را در مسابقات مقدماتی المپیک همراهی کنند.

کارلوس کی‌روش در ایمیلی به علی کفاشیان اعلام کرده بود که به این دو بازیکن در بازی تدارکاتی با شیلی نیاز دارد اما رئیس فدراسیون فوتبال، در پاسخ به این ایمیل به سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد این بازیکنان باید در اختیار تیم امید قرار بگیرند.

رقابتهای مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو در گروه C قاره آسیا از روز سوم فرودین‌ماه سال ۹۴ در تهران آغاز می‌شود که تیم فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در همین روز به مصاف نپال می‌رود. تیم‌های عربستان، افغانستان و فلسطین هم دیگر تیم‌های حاضر در این گروه هستند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: