جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 اسفند 1393     
نصب 80 اثر برگزیده مجسمه سازی ویژه بهار در سطح شهر

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه برنامه‌های متعددی ویژه استقبال از ابهار در دستور کار سازمان قرار دارد، گفت: 80 اثر برگزیده مجسمه سازی در سطح شهر تهران نصب می‌شود.

جمال کامیاب، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان این که این سازمان در راستای استقبال از بهار برنامه‌های بسیاری دارد، اظهار کرد: بحث پیرایش شهری، حدف زوائد بصری و همچنین پیرایش میدان‌های شاخص شهر تهران از مهمترین برنامه‌های در دست اقدام این سازمان است.

وی ادامه داد: الگوسازی پیرایش خیابان تاریخی ناصر خسرو محور انقلاب و همچنین نورپردازی 10 پروژه شاخص شهر از دیگر برنامه‌هایی است که در خصوص طرح استقبال از بهار اجرایی می‌شوند.

کامیاب با اشاره به نصب 80 اثر برگزیده در ایام نوروز در سطح شهر تهران گفت: این مجسمه‌ها به مناسبت ایام سوگواری فاطمه زهرا (س) و همچنین با مضمون بهار، آسمان آبی و زمین پاک در سطح شهر نصب می‌شوند.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به طرح دیوار نگاری پایتخت، ادامه داد: قصد نداریم دیوارنگاری جدیدی به شهر اضافه کنیم و تنها تصمیم به بازسازی و پاکسازی دیوار‌های فرسوده شهر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه جشنواره پلاک بهاری بر اساس اعتقاد هر شهروند اجرایی می‌شود، تصریح کرد: برای زیبایی هرچه بیشتر شهرمان باید شاهد هکاری بی نظیر شهروندان با شهرداری باشیم.

کامیاب ادامه داد: سهم مردم در مشارکت زیبایی و نمای شهر بسیار تاثیر گذار است و آن‌ها می‌توانند با مشارکت، به شهرداری تهران یاری رسانند.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به برگزاری جشنواره گرافیکی محیطی، افزود: اغلب اساتید گرافیست و طراح را در جهت تابلو‌های محیطی و تبلیغاتی سطح شهر به همکاری دعوت کرده‌ایم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: