جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 اسفند 1393     
آغاز مراسم شور نیکوکاری

مهر: اولین روز از مراسم شور نیکوکاری صبح امروز چهارشنبه با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در مدرسه دخترانه حجاب واقع در شهر ری آغاز شد.

دراین مراسم سعید ستاری معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد ، تبارک سبحانی مدیر کل کمیته امداد استان تهران و حمید رضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش حضور داشتند.

شور نیکوکاری و اکرام فاطمی در آستانه عید نوروز و با هدف حمایت از خانواده های نیازمند و همچنین دانش آموزان در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفند در سطح مدارس ، پایگاههای کمیته امداد ، بسیج ، محلات و مصلاهای نماز جمعه برگزار می شود.

سعید ستاری دراین مراسم گفت: پیش بینی می شود در شور نیکوکاری امسال ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی خیرین و مردم نیکوکار جمع آوری شود این درحالی است که سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان کمک جمع آوری شد.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه امسال یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک مردمی در امداد جمع آوری شده است ، گفت: پیش بینی می شود با افزایش کمکهای مردمی ، میزان مشارکت تا پایان سال به ۲ هزار میلیارد تومان برسد.

به گفته معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد ، کمکهایی که در اولین روز مراشم شور نیکوکاری در مدارس جمع آوری می شود میان دانش آموزان نیازمند همان مدرسه و مدارس دیگر توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: در سال جاری ۴۶ طرح در جهت جلب مشارکتهای مردمی اجرایی شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: