جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 اسفند 1393     
تعیین نرخ کرایه ها در سیاتل بر اساس درآمد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، برنامه تعیین کرایه حمل و نقل عمومی جدیدی که در سیاتل معرفی شده است کرایه ها را نه بر اساس مسافت طی شده بلکه بر اساس  درآمد خانوار تعیین می کند.

در ابتدای ماه مارس، شهر King County و موسسه حمل و نقل Sound Transit کرایه های کارت های حمل و نقل OCRA را 25 سنت افزایش دادند در حالی که برنامه گسترده ای برای کاهش کرایه های خانوارهایی معرفی شده است که درآمد آن ها کم تر از 200 درصد خط فقر فدرال است.

بر اساس برنامه ORCA LIFT جدید، کرایه ای که این افراد برای اتوبوس ها، مترو، تاکسی ها و تراموا پرداخت می کنند نصف خواهد بود.

پس از سان فرانسیسکو، این دومین سیستم شهری بزرگ است که کاهش قیمت کرایه ها بر اساس درآمد خانوار را ارائه داده است.

حامیان این طرح از جمله اتحادیه حمل و نقل مسافران واقع در سیاتل تقاضای کاهش کرایه ها برای مسافران با درآمد کم تر را داده اند و دلیلشان نیز آن است که با افزایش کرایه اتوبوس ها در طول زمان و ثابت ماندن میزان دستمزدها، حقوق بگیران با کم ترین دستمزد باید مدت بیش تری کار کنند تا هزینه های حمل و نقل خود را تامین کنند.

این برنامه با کمک به افراد برای رفتن به مصاحبه های کاری، یافتن شغل هایی با درآمد بهتر و یا رفتن به داشنگاه، فرصت هایی را به وجود خواهد آورد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: