جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 اسفند 1393     
آموزش تفکیک پسماند در فاز دوم طرح به بیش از 8 هزار نفر رسید

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،از ابتدای آغاز فاز دوم آموزشی طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک در منطقه 19، بیش از 8 هزار شهروند منطقه 19 با نحوه تفکیک پسماندها آشنا شدند.

مسعود سلیمی با بیان این خبر گفت: فاز دوم این طرح در ناحیه 5 این منطقه در حال اجرا است که تاکنون 8 هزار و 652 شهروند در واحدهای مسکونی، آموزشی، تجاری، اداری و بهداشتی و درمانی تحت آموزش چهره به چهره تفکیک پسماند قرار گرفته اند.

برهمین اساس طی این طرح 2 هزار و 163 خانوار تا کنون آموزش دیده اند و در مجموع نیز هزار و 468 شهروند داوطلب به مشارکت در طرح ، کارت اشتراک دریافت کرده اند. 

به گفته این مسئول طی برنامه ای در طرح استقبال از بهار از شهروندان فعال در امر تفکیک پسماندها با اهدای جوایزی تقدیر می شود. 

در همین راستا در مراسم جداگانه ای نیز از کارشناسان آموزش و متصدیان فعال غرف به جهت مشارکت در اجرای طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک تقدیر شد که 33 نفر موفق به دریافت جایزه شدند.

سلیمی خاطرنشان کرد: آموزش های طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک در نخستین مرحله به شهروندان ناحیه یک ارائه شد که در نتیجه آن 50 درصد شهروندان ناحیه در تفکیک پسماندهای خشک و تر مشارکت کردند. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: