جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 اسفند 1393     
اجازه دهیم امورات بانوان به خودشان واگذار شود

به گزارش شهرداری نیوز، محمد باقر قالیباف در افتتاحیه ششمین جشنواره زنان و تولید ملی با عنوان کوثر که صبح امروز (سه شنبه) در بوستان گفتگو برگزار شد با بیان اینکه این نمایشگاه سالانه در دو نوبت برگزار می شود ،اظهار کرد:با افتتاح این نمایشگاها زنان سرپرست خانوار می توانند با کار افرینی مشکلات خود و دیگران را حل کنند.

شهردار تهران با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار در جامعه امروزی کار آفرین شده اند،تاکید کرد: اجازه دهیم امورات بانوان به خودشان واگذار شود.

وی با اشاره به حضور 300غرفه و 30 برند در این نمایشگاه گفت:تفاوت بین نمایشگاه اول تا این نمایشگاه از نظر زیبایی و حجم ارزانی و همچنین کیفیت قابل تقدیر است.

قالیباف با بیان اینکه باید از زنان سرپرست خانوار تقدیر کرد،تصریح کرد:با کمی دقت و توجه می توانیم بحث های مربوط به اشتغال و اقتصاد مقاومتی را که بسیاری از زنان سرپرست خانوار درگیر آن هستند را حل کرد.

شهردار تهران تاکید کرد: امروزه دیگر حرف در جامعه تاثیر گذار نیست و باید با عمل برای حل مشکلات زنان سرپرست خانوار گام برداریم و اجازه دهیم انها خود امورات زندکیشان را در دست بگیرند.

 

وی با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار امروزه با پشتکار فراوان از مردان پیشی گرفته اند و در کار آفرینی حرفی برای گفتن دارند،اضافه کرد:بیش از هر چیزی امروزه در جامعه نیازمند آن هستیم که عزت بانوان را تقویت کنیم و از سختی کار انها بکاهیم زیرا که آنان نیازمند حمایت هستند.

قالیباف با تاکید بر اینکه باید به زنان سرپرست خانوار مشاوره دهیم، گفت: با این امر می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم که چگونه چرخه اقتصادی خود را بچرخانند و با موضوع چرخه فقر مبارزه کنند.

شهردار تهران با بیان اینکه امروزه کیفیت کالاهای عرضه شده باعث حذف دلالان از چرخه اقتصادی شده است، تصریح کرد: ما این امر را مدیون زنان سرپرست خانواری هستیم که با تولید کالاهای معتبر توانستند با دلالان مبارزه و آن‌ها را از این چرخه بیرون کنند.

وی افزود: وقتی که صحبت از کارآفرینی زنان سرپرست خانوار می‌شود، بحث یک نفر به میان نمی‌آید، بلکه بحث خانواده و جامعه در میان است، به همین منظور من به عنوان شهردار تهران آمادگی خود را جهت حمایت از این زنان اعلام می‌کنم.

قالیباف با تاکید بر اینکه وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت هم برای حمایت از زنان سرپرست خانوار و فراهم کردن امکانات برای آن‌ها به روی کار آمده‌ است، اضافه کرد: با این امر می‌توانیم الگوهای درست را در تمام استان‌ها دنبال کنیم و باعث رفع مشکلات اقتصادی زنان سرپرست خانوار شویم.

شهردار تهران با بیان اینکه در این نمایشگاه ارتقای کیفیت به صورت واضح به چشم می‌آید، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در کنار آموزش و مهارت، باعث فراهم کردن بستر اقتصادی برای زنان سرپرست خانوار باشیم و همچنین در بحث صنایع دستی بتوانیم از آنان حمایت کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: