جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 اسفند 1393     
الگوی تولید ملی در تهران باید به تمامی استان ها تسری یابد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: ششمین جشنواره زنان و تولید ملی امروز با بر پایی 300 غرفه عرضه تولیدات ایرانی آغاز به کار کرده است و خدا را شاکریم که با استقبال خوبی از سوی همشهریان همراه بوده است.

حجت الاسلام میثم امرودی اظهار کرد: برگزاری ششمین جشنواره زنان و تولید ملی طی 3 سال اخیر اقدامی ممتاز و کم نظیر است.

وی در ادامه تصریح کرد: آمارها نشان می دهد که تعداد غرفه های شرکت کننده و کیفیت محصولات نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به تعداد برندهای شرکت کننده در این جشنواره گفت: امسال حدود 30 برند در ششمین جشنواره زنان و تولید ملی شرکت کردند که حضور این تعداد نشانه رقابتی بودن جشنواره است.

امرودی افزود: ششمین جشنواره زنان و تولید ملی امروز با بر پایی 300 غرفه عرضه تولیدات ایرانی آغاز به کار کرده است و خدا را شاکریم که با استقبال خوبی از سوی همشهریان همراه بوده است.

وی در ادامه با تاکید بر ظرفیت زنان سرپرست خانوار در ارتقای کیفیت تولید ملی گفت: زنان سرپرست خانوار بار دیگر نشان دادند اگر اراده کنند می توانند باری را از دوش کشور بردارند و به ارتقای کیفیت تولید ملی کمک کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه با تاکید بر لزوم گسترش جشنواره  زنان و تولید ملی در تمامی استان های کشور عنوان کرد: به باور من ، الگوی توانمند سازی زنان و برگزاری جشنواره زنان و تولید ملی باید به تمامی استان ها و شهرستان های کشور تسری پیدا کند. ضمنا ضروری است تا با همکاری مسئولان طی سال های آینده شاهد برگزاری این جشنواره در نقاط مختلف شهر تهران باشیم تا تمامی شهروندان از مناطق مختلف شهر امکان دسترسی به خدمات این جشنواره را داشته باشند.

امرودی در پایان تصریح کرد: مسلما یکی از کارکردهای برگزاری جشنواره زنان و تولید ملی و ایجاد بسترهای لازم برای زنان سرپرست خانوار آشنایی مردم با محصولات ایرانی است . متاسفانه بسیاری از این محصولات با برندهای دروغین خارجی در بازار عرضه می شوند. این امر حاکی از آن است که امروزه تولیدات ما به تولیدات خارجی تنه می زند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: