جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 اسفند 1393     
سرفاصله حرکت قطار درایستگاه های میدان ولیعصر(عج) و شهرک شریعتی 15دقیقه است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران تاکید کرد: سرفاصله حرکت قطارها در خط 3 مترو و ایستگاه های میدان ولیعصر(ع)  و شهرک شریعتی 15 دقیقه است که طی روزهای پایانی سال و با توجه به حجم تردد مسافرین این سرفاصله کاهش خواهد یافت.

محسن نائبی در حاشیه بهره برداری از ایستگاه های متروی میدان ولیعصر(ع) و شریعتی با بیان اینکه این دو ایستگاه در مرکز و جنوب شهر تهران مورد بهره برداری قرار گرفته است، گفت: خط 3 مترو نماد کاهش فاصله شمال و جنوب در شهر تهران است که با راه اندازی کامل ایستگاه ها در این خط طی ماه جاری و سال آینده به ثمر خواهد نشست.

وی با تاکید برا اینکه اکنون شش رام قطار درخط 3 مترو فعالیت دارد، گفت: سرفاصله حرکت قطارها در خط 3 مترو 15دقیقه است که این روند در ایستگاه های میدان ولیعصر(عج) و شهرک شریعتی که امروز مورد بهره برداری قرار گرفته نیز اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با بیان اینکه ایستگاه میدان ولیعصر(ع) در هسته مرکزی شهر و ایستگاه شریعتی در منطقه 19 قرار دارد، خاطرنشان کرد: در ماه پایانی سال افزایش حجم سفرهای روزانه را پیش رو داریم. با توجه به جانمایی دو ایستگاهی که امروز افتتاح می شود، پیش بینی می شود حجم استقبال شهروندان از این دو ایستگاه چشمگیر باشد. از این رو درصورت نیاز و باتوجه به سفرهای شهروندان کاهش سرفاصله حرکت قطارها در تمامی خطوط مترو از جمله خط 3 در دستور کار قرار دارد .

 

  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: