جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 اسفند 1393     
آغاز بهار فاطمی با اجرای سراسری طرح «خط سفید»

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه شورای مدیران حمل و نقل شهری از اجرای مجموعه برنامه‌های مدیریت شهری به مناسبت استقبال از بهار تحت عنوان «بهار فاطمی» خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در مجموعه حمل و نقل و ترافیک نیز با همین عنوان و با محوریت «خط سفید» در قالب کمپین «آسمان آبی ، زمین پاک» اجرا می‌شود.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: با آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مناطق و فراهم شدن مقدمات اجرای کامل پروژه «خط سفید» در سرتاسر شهر، هم‌زمان با آغاز بهار فاطمی، شاهد اجرای سراسری این طرح در ۲۲ منطقه پایتخت خواهیم بود.

وی با اشاره با اینکه با آغاز خریدهای نوروزی و افزایش رفت و آمدهای شهروندان به منظور انجام کارهای عقب افتاده در طول سال، میزان آمد و شدهای شهری در نیمه دوم اسفند، ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش می‌یابد، اظهار کرد: ترافیک تهران به ویژه در محدوده مرکزی و اطراف مراکز بزرگ خرید در ایام باقی مانده سال به اوج می‌رسد. 

معاون شهردار تهران با بیان اینکه به منظور پاسخ‌گویی به افزایش تقاضای سفر شهروندان با وسایل نقلیه عمومی از مدت‌ها قبل تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده، تصریح کرد: از جمله اقدامات پیش‌بینی شده به منظور خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان، کاهش سرفاصله حرکت قطارهای مترو و اتوبوس‌های شرکت واحد است. 

مهندس تشکری هاشمی با تأکید بر اینکه سفرهای خارجی مدیران و کار‌شناسان شهری باید دست‌آوردهای علمی مشخص و معینی داشته باشند، اضافه کرد: هر سفر باید دارای مجموعه‌ای از رهآوردهای اجرایی و عملیاتی باشد که در ارتقاء و بهبود اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری مؤثر واقع شده و نتایج روشن و مؤثری داشته باشد. 

وی در پایان لزوم توجه به موضوع حمل و نقل بار و کالا هم-زمان با توجه به موضوع جابه‌جایی مسافر را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: به این منظور مهدی واحد وحدت‌کار به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل بار و کالای سازمان حمل و نقل و ترافیک منصوب شد که در حکم وی تمشیت امور در این حوزه اثرگذار و خطیر موردتآکید قرار گرفته است. 

گفتنی است در پایان این جلسه محمدرضا حاجی‌بیگی مدیرعامل سازمان پایانه‌ها، ‌میثم مظفر مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی و محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو به دلیل خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل شهری در جریان راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن و حجت‌الاسلام والمسلمین جعفرپور مشاور فرهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک به واسطه تلاش‌های ارزشمندی که در جهت جا انداختن موضوع «خط سفید» به عنوان نماد نظم و انضباط در شهر داشته، از سوی معاون شهردار تهران مورد تقدیر قرار گرفتند. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: