جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 اسفند 1393     
کودکان غرب تهران با طرح انضباط ترافیکی و ضوابط خط سفید آشنا می‌شوند

به گزارش مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: به منظور نهادینه سازی قوانین ترافیکی به خصوص نظم و انضباط در رانندگی، نماد خط سفید به کودکان آموزش داده می‌شود.

ولی نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 با اشاره به طرح انضباط ترافیکی و ضوابط خط سفید در غرب تهران اظهار کرد: اصلاح رفتار‌های ترافیکی از جمله اهداف اجرای طرح خط سفید است که در همین راستا آموزش و فرهنگسازی یکی از اصول قابل اهمیت است.

وی تصریح کرد: در این خصوص با هماهنگی مدیران مدارس و آموزشگاه‌های بیش از پانصد نفر از دانش آموزان از برنامه‌های آموزشی خط سفید این مرکز بهره مند شدند.

نجاتی اهمیت و ضرورت اجرای صحیح و موفق آموزش فرهنگ ترافیک مرتبط با موضوع طرح نمادسازی خط سفید را از جمله اهداف این برنامه برشمرد که می‌تواند در اصلاح فرهنگ رانندگی و نظم بخشی بر ترافیک موثر باشد.

معاون شهردار منطقه 5 در پایان پارک آموزش ترافیک را یکی از ظرفیت‌های ارزشمند برای آموزش و نهادینه سازی خط سفید و رفتارهای مناسب ترافیک برشمرد و گفت: در این راستا به منظور ارتقای فرهنگ عمومی و توانمند سازی دانش‌‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه، مجموعه پارک ترافیک هر روز میزبان کودکان 4 تا 14 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: