جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 اسفند 1393     
آزادی دو منطقه تکریت از لوث داعش

مهر: رسانه های عراق از آغاز عملیات گسترده نیروهای ارتش و نیروهای داوطلب مردمی و عشایر در استان صلاح الدین و آزادسازی دو منطقه شهر تکریت از لوث تروریستهای تکفیری خبر دادند.

به گزارش السومریه، یک منبع امنیتی گفت شمار زیادی نیرو به فرمان حیدرالعبادی فرمانده کل نیروهای مسلح و نخست وزیر عراق از محورهای مختلفی برای آزادسازی استان صلاح الدین از لوث داعش به راه افتاده اند.

این منبع افزود شمار زیادی از نیرواهی امنیتی به فرمان حیدرالعبادی از محورهای مختلف سامراء و دیالی برای آزادسازی مناطق دیگر از لوث تروریستهای داعش تحت نظارت وزیر کشور حرکت کرده اند.

حیدرالعبادی امروز به سامراء رفت و پس از زیارت حرمین مطهر امامین عسکریین(ع)، نشستی با فرماندهان و مقامات محلی برای آغاز عملیات نظامی گسترده علیه داعش در استان صلاح الدین برای آزادسازی تکریت برگزار کرد.

بر اساس گزارش السومریه، نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی توانستند در اولین گام، محله الطین و منطقه البوعبید در شمال و غرب تکریت را آزاد کنند.

به گفته این منبع، تعداد زیادی نیرو در اطراف تکریت مستقر شده اند و این نیروها توانستند محله الطین در غرب دانشگاه تکریت در شمال این شهر و نیز منطقه البوعبید در غرب تکریت را پاکسازی کنند.

این منبع از حملات سنگین توپخانه ای و موشکی نیروهای امنیتی به مواضع تروریستهای داعش در داخل و خارج تکریت خبر داد.

برخی رسانه های عراق هم از فرار گسترده تروریستهای داعش از تکریت خبر داده اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: