جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 اسفند 1393     
لزوم بهداشت دندان در مدارس

نظام سلامت در ساختار هر کشور از اساسی ترین مولفه های رشد،پیشرفت وتوسعه یافتگی محسوب می گردد وتوجه جدی هر حکومتی به ابعاد مختلف سلامت جسمی وروحی ملت خویش نشان از اهمیت سرمایه های انسانی برای تداوم با نشاط و پر انگیزه حیات آن ملت از منظر دولتمردان می باشد.
 
اما حقیقت امر آن است که پیشبرد وضعیت سلامت مردم تنها با دخالت خود آنها امکانپذیر خواهد بود، درگیر کردن مردم برای بهبود وضعیت سلامتشان میتواند اثرات موثرتری بر تداوم و ارتقا سلامت جامعه داشته باشد.در واقع علم ارتقاء سلامت تاکیدش بر تغییر زندگی هر فرد به سمت و سوی بهبود وضعیت سلامتش است.
 
از کودکی با ید مراقبت از دهان دندان را شروع نمود . زیرا تنها با انجام مراقبتهای ویژه از دندانهای شیری کودکان است که میتوان انتظار رویش صحیح دندانها را داشت.
 
در همین راستا مرکز تخصصی امام خمینی (ره) به کمک آموزش وپرورش تهران با همکاری انجمن علمی پریودنتولوژی ایران و انجمن علمی دندانپزشکی کودکان وانجمن دندانپزشکی جامعه نگر اقدام به برگزاری همایش ارتقا سلامت دهان و دندان ویژه مربیان مدارس تهران نموده است تا گامی باشد در جهت روشن شدن چراغ بهداشت دهان ودندان در مدارس .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: