جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 اسفند 1393     
برنامه MPs برای کاهش آلودگی هوا رد شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، موسسه MPs پس از رد طرح محافظت مدارس در مناطق بسیار آلوده ادعا کرد نسل امروزی کودکان در حالی رشد خواهند کرد که زندگی آن ها تحت تاثیر سطح بالایی از آلودگی هوا قرار دارد.

در حالی که آلودگی هوا سالانه 60 هزار نفر را می کشد کمیته ای از MPs در ماه سپتامبر سال گذشته طرحی را ارائه داد که با این مشکل مقابله کند. اما دولت در پاسخ به این طرح، اکثر پیشنهادهای اصلی آن را رد کرد.

یکی از کارمندان MPs، Joan Walley که در کمیته بررسی محیط زیست مشغول است اظهار داشت: "این یک فرصت برای دولت بود تا تصمیمی قاطع به منظور کاهش آلودگی هوا اتخاذ کند چرا که مرگ افراد زیادی در انگلستان به این دلیل است."

وی افزود: "اما وزرا بار دیگر در برخورد با این مشکل شکست خوردند و در عوض این کار را به دولت بعد واگذار کردند. طی پنج سال اخیر ما به طور مداوم هشدار داده ایم که اقدام فوری برای این امر لازم است. در حالی که این دولت پذیرفته که مشکلی وجود دارد چندین بار در تصمیم گیری برای حل آن با شکست مواجه شده است."

این کمیته از دولت خواسته بود تا با تغییر قوانین، مانع ساخت مدارس جدید، مراکز درمانی و کلینیک در نزدیکی مناطق بسیار آلوده شود.

اما وزرا در پاسخ به این طرح اعلام کردند نیازی به قوانین اجرایی جدید نیست. آن ها اظهار داشتند که با نصب فیلتر برای سیستم های تهوی مدارس می توان هوایی پاک تر را فراهم ساخت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: