جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 اسفند 1393     
آنچه که از مدیریت های فعلی صنعت خودرو انتظار می رود

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : در شش ماهه دوم سال نسبت به ماههای ابتدایی سال 93 وضعیت نسبتا مناسب تری را در صنعت خودرو به لحاظ کیفیت و کمیت شاهدیم.

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، افزود : خوشبختانه برنامه ریز های صورت گرفته منجر به بهبود شرایط و در نهایت قانونمند شدن روند کار در صنعت خودرو شده است.

وی با اشاره به رشد تولید خودرو در سال جاری تصریح کرد : در سال 93 رشد خوبی در تولید خودرو نسبت به سال گذشته صورت گرفته است که این اقدام خودروسازان قابل تقدیر است.

وی گفت : در صورتی که با صنعت خودرو مدارا شده و مورد حمایت بیشتری و بی قید و شرط مسئولان واقع شود قطعا وضعیت و شرایط بدتری خواهد یافت.

نماینده بهارستان و رباط کریم در خانه ملت خاطر نشان کرد : چنانچه دولت و مجلس برخورد مهربان تری با صنعت خودرو داشته باشند مسلما شرایط بهتری را در این صنعت شاهد خواهیم بود.

 نکو گفت : امروز صنعت خودرو در بسیاری از کشورها مورد توجه و حمایت زیادی است حتی در برخی از کشورها رتبه اول را در اشتغال زایی و صادرات دارد بنابراین در صورتی که در کشور ما نیز به حوزه خودروسازی توجه بیشتر شود قطعا به رشدی که صنعت خودرو دنیا دست یافته به تدریج خواهیم رسید.

وی اظهار داشت : در صورتی که نوسازی جدی در صنعت خودرو صورت گرفته و در مسیر بهبود کمی و کیفی صنعت خودرو تلاش بیشتری شود قطعا می توان به شرایط بهتری در این صنعت رسیده و به نوآوری ها و دست آوردهای جدیدی نیز دست یافت.

وی تصریح کرد : چنانچه تغییرات و تنوعی در تولیدات صنعت خودرو بخشیده شود می توان سهم بیشتری از بازارهای منطقه را در اختیار گرفت  و مسلما اقدام سختی نیست و این قابلیت در مدیریت های فعلی صنعت خودرو وجود دارد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: