جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 اسفند 1393     
واکنش لاریجانی به افزایش‌ ناوغربی‎ها

مهر: علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری مرحله اول این رزمایش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نیروی توانمندی در آب‌های عمان دارد، اظهار داشت: اگر ایران توانمندی‌هایی را بدست آورد، فناوری‌های آن می‌تواند در اختیار سایر کشورها نیز باشد و آنها بر روی این قدرت حساب کنند.

وی با اشاره به توانمندی‌های روزافزون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف خاطر نشان کرد: همه امکانات در اختیار سپاه در جهت صیانت از منافع ملی و حفاظت از کشور است و ابرقدرت‌های مستقر در منطقه نیز نمی‌توانند با افزایش ناو شرایط منطقه را عوض کنند.

رئیس مجلس با بیان اینکه استقرار نیروهای مسلح ما در منطقه مناسب بوده و تمهیدات خوبی در این زمینه اندیشیده شده است، تصریح کرد: این یک ظرفیت مهم برای کشور ما و منطقه است.

لاریجانی در پاسخ به سوالی درباره تاثیر برگزاری این رزمایش‌ها در قدرت دیپلماتیک کشور عنوان کرد: اصولا هر چقدر مؤلفه‌های استقلال را بیشتر نمایان کنیم، در گفتگوهای بین‌المللی نیز به نتایج بهتری دست خواهیم یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس توجه خاصی در بررسی بودجه سال آینده به اعتبارات دفاعی داشته و در حوزه سیاسی نیز هر چقدر بر همگرایی سیاسی افزوده شود، دست پر ایران در صحنه بین‌المللی برجسته‌تر خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: