جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 اسفند 1393     
چهاردهمين كنفرانس بين‌المللي مهندسي ترافيك آغاز به كار كرد

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،صبح امروز سه‌شنبه چهاردهمين كنفرانس بين المللي مهندسي حمل و نقل و ترافيك با حضور شهردار تهران، رئيس پليس راهور ناجا، معاون شهردار و جمعی از اساتید حوزه حمل ونقل و ترافیک در محل سالن همايش هاي برج ميلاد آغاز شد .

 صفارزاده دبير اجرايي كنفرانس بين المللي مهندسي حمل و نقل و ترافيك با اشاره به اينكه كنفرانس ترافيك تهران امسال ميزبان كنفرانس ترافيك مادريد نيز است، تصريح كرد: اين كنفرانس علمي يكي از مهم‌ترين رويدادهاي بين‌المللي در حوزه مهندسي ترافيك محسوب مي‌شود و ميزبان اساتيد و صاحب‌نظران ترافيك از 31 استان كشور و كشورهايي از 4 قاره جهان است.

به گفته وي در سال جاري يك هزار و 364 مقاله از سوي پژوهشگران ايراني به اين كنفرانس ارائه شده است. همچنين از 15 كشور دنيا نيز مقالاتي به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است.

وي با تأكيد بر اين كه در اين كنفرانس، 174مقاله برتر از سوي سخنرانان در 36 پنل‌ تخصصي ارائه و 200 مقاله ديگر نيز به وسيله پوستر ارائه مي‌شود، اعلام كرد: از جمله ويژگي‌هاي كنفرانس امسال، هماهنگي با چهارمين كنفرانس ترافيك مادريد (ICTTE) به عنوان يكي از معتبرترين كنفرانس‌هاي بين‌المللي ترافيك است كه به صورت دو سالانه برگزار مي‌شود. به طوری كه امسال قرار است این کنفرانس به صورت مشترك در تهران برگزار شود كه به اين منظور، پايتخت كشورمان هم‌زمان مجري اين كنفرانس و ميزبان میهماناني از كشور اسپانياست.

وي با اشاره به اين كه امسال 13 استاد برجسته و پژوهشگر بين‌المللي ترافيك از اقصي نقاط دنيا در كنفرانس مهندسي ترافيك حضور دارند، اظهار كرد: از ابتداي امسال، 9 جلسه هيأت علمي كنفرانس با حضور حدود 50 استاد برجسته كشور برگزار شده و با اغتنام فرصت، در تلاش هستيم تا در نتايج خروجي اين كنفرانس بتوانيم به مجموعه‌اي از كاربست‌هاي اجرايي كه هم در ترافيك تهران و هم در ترافيك ساير شهرها و كلان‌شهرهاي كشورمان قابل استفاده باشد، دست پيدا كنيم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: