جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 اسفند 1393     
روند افزایش دما از امروز در پایتخت

تسنیم: امین‌حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز در نیمه شرقی کشور از جمله سواحل شرقی خزر بارش باران پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی چهارشنبه شب از شرق کشور خارج  می‌شود، گفت: وزش باد شدید و گرد و خاک امروز در جنوب شرق و شرق کشور رخ می‌دهد و همچنین سه‌شنبه در غرب کشور بارش پراکنده باران پیش‌بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز سردترین نقطه کشور همدان و آذربایجان شرقی و گرمترین منطقه بندرعباس است، افزود: آسمان اهواز امروز کمی ابری و در اواخر شب نیمه ابری خواهد بود و در ارتفاعات بارش باران پیش‌بینی شده است.

نقشینه در خصوص جاده‌های کشور نیز بیان کرد: جاده‌های کوهستانی سمنان، گلستان و مازندران بارش برف دارد که این امر موجب لغزندگی جاده می‌شود بنابراین مسافران باید تجهیزات لازم را با خود به همراه داشته باشند.

وی در خصوص وضعیت هوای تهران نیز افزود: امروز در مناطق مرتفع تهران بارش باران خواهیم داشت.چهارشنبه تا پنج‌شنبه بارش پراکنده باران در پایتخت پیش‌بینی شده است که بیشنیه دما امروز به 8 درجه سانتی‌گراد نیز خواهد رسید.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روند تدریجی افزایش دما در تهران رخ می‌دهد، گفت: وزش باد امروز نیز در استان البرز و بارش برف در فیروزکوه و آبعلی پیش‌بینی شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: