جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 اسفند 1393     
منطقه 20 میزبان رباتیک کاران محله های شهر تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 20 شهر تهران از برپایی مسابقات نهایی رباتیک جشنواره شکوفا و حضور 3 هزار رباتیک کار از محله های شهر تهران در این منطقه جنوبی خبرداد.

منصور کتانباف با بیان این مطلب افزود: برای سومین سال پیاپی، منطقه 20 میزبان مسابقات نهایی رباتیک محله های شهر تهران است که در 7 و 8 اسفند ماه سال جاری در مجموعه ورزشی شهید مدرس برگزار می شود.

کتانباف با اشاره به اینکه جلسات هماهنگی و آماده سازی فضای برگزاری مسابقات از چند ماه پیش انجام شده است و آماده برپایی این رقابت بزرگ علمی هستیم، افزود: سه هزار رباتیک کار در قالب هزار تیم رباتیکی طی دو روز با هم به رقابت می پردازند و برگزیدگان نهایی در مراسم اختتامیه، معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی ادامه داد: در راستای طرح کمپین آسمان آبی و زمین پاک، ربات تفکیک پسماند جایگزین ربات خدمتگزار شد که از نقاط تمایز این جشنواره نسبت به سال های گذشته است.  

کتانباف به عناوین 10 لیگ رباتیک اشاره کرد و اظهارداشت: مسابقات رباتیک در سه رده کودکان، نوجوانان و جوانان در لیگ های پارک نوری، فوتبالیست کنترلی، مبارز، رالی، تفکیک پسماند، خدمات شهری، شکارچی نور، آتش نشان، حل ترافیک شهری و لیگ نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه 20 تجربه میزبانی سال های گذشته را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: مجاورت به مترو شهرری و وسعت فضا از نقاط قوت مجموعه ورزشی شهید مدرس است که با توجه به رضایت شهروندان تهرانی در سال های گذشته، همچنان این محل برای مسابقات درنظر گرفته شد.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: