جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 اسفند 1393     
سرمایه گذاری های جدید برای جبران خسارات کولاک های اخیر امریکا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، وزارت حمل و نقل امریکا (DOT) تصمیم دارد 232 میلیون دلار برای تعمیر جاده ها و پل هایی که در کولاک های اخیر این منطقه آسیب دیده اند هزینه کند.

 این بودجه که از برنامه امداد اضطراری اداره فدرال بزرگراه ها تامین می شود بین 26 ایالت و پورتوریکو تقسیم خواهد شد.

آنتونی فاکس، وزیر حمل و نقل طی بیانیه ای گفت: "ما متعهد هستیم که با سرعت هرچه بیش تر پس از بلایای طبیعی و یا شرایط اضطراری، تجهیزات حمل و نقل را بازسازی کنیم. مسلما این بودجه برای تعمیر پل ها و جاده ها به کار خواهد رفت اما از همه مهم تر، به افرادی کمک خواهد کرد که برای رفتن به محل کار و یا رساندن فرزندان خود به مدرسه وابسته به حمل و نقل عمومی هستند."

این بودجه به این دلیل برای زیرساخت های حمل و نقل اعطا شده که فاکس در پی متقاعد ساختن کنگره برای تایید طرح اوباما در زمینه اختصاص بودجه 478 بیلیون دلاری برای پروژه های حمل و نقل طی شش سال آینده است.

مقامات وزارت حمل و نقل اظهار داشتند بودجه تعمیرات اضطراری که به تازگی اعلام شده در مقایسه با میزان بودجه زیرساخت هایی که برای بهبود سیستم حمل و نقل ایالات متحده لازم است بسیار ناچیز می باشد.

این موسسه طی بیانیه ای اعلام کرد: "بر اساس گزارشی که به تازگی توسط وزارت خانه منتشر شده، اداره فدرال بزرگراه ها پیش بینی می کند که حدود 77 بیلیون دلار سرمایه گذاری سالانه برای پاسخ گویی به سیستم بزرگراهی این منطقه لازم است. هم چنین 96560 کیلومتر جاده ساحلی در امریکا وجود دارد که در معرض سیل به خاطر باران شدید و یا طوفان هستند. پل ها و زیرساخت های جاده ای ضعیف اساسا با طوفان ها آسیب می بینند."




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: