جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 اسفند 1393     
داعش در راه رسیدن به ایتالیا/تصاویر

ابنا: گروه تروریستی داعش بار دیگر با تهدید ایتالیا، اعلام کرده است، در حال رسیدن به پایتخت این کشور هستیم.

تازه‌ترین تهدید تبلیغاتی داعش علیه ایتالیا با عنوان «با دستانی بر روی ماشه، در حال رسیدن به رم (پایتخت ایتالیا) ‌هستیم»، بر روی توئیتر وابسته به جهادی‌های لیبیایی، منتشر شده است.

در تصویری که این گروه تروریستی منتشر کرده یک مبارز مسلح در برابر دریا بوده که از دور دست به بنای «کولوسئوم» نگاه می‌کند. پرچم سیاه البغدادی در حال تکان خوردن بر روی کولوسئوم است. یک نوشته‌ای نیز با عنوان داعش «در حال رسیدن از لیبی به رم است»، به چشم می‌خورد.

داعش در پیام تهدید آمیزی نوشته است: هنوز امواج ما را از یکدیگر جدا می‌کنند، اما این دریایی کوچک است. وعده‌ای به پیامبر ما است. مراقب باشید، هر اقدام احمقانه، برای شما هزینه بر خواهد بود.
شاید این جمله درباره نقش رهبری‌ای است که ایتالیا به منظور ایجاد ثبات و پایداری در لیبی می‌خواهد ایفا کند.

در این پیام، با اشاره به همه کشورهای همجوار از تونس گرفته تا مصر، نوشته شده است: هر اقدام احمقانه‌ای تمام مدیترانه را به آتش خواهد کشید.

در ادامه این پیام با اشاره به مجازات و شکنجه‌ها، نوشته شده است: «شما سگ‌های نگهبان» کشورهای عرب زبان هستید.

گفتنی است بنای تاریخی کولوسئوم که به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جدید جهان شهرت دارد، در رم پایتخت کشور ایتالیا قرار دارد و در زمان امپراطوری رم باستان به عنوان یک تماشاخانه بیضی‌وار در مرکز شهر رم فعلی در کشور ایتالیا ساخته شده است.

این تماشاخانه یا آمفی‌تئا‌تر بزرگ‌ترین بنای از نوع خود در دوره امپراتوری رم باستان بوده است.

در این مجموعه در دوره امپراطوری روم فجیع‌ترین جنایات به شکل کشتار بردگان و نبردهای خونین بر سر مرگ و زندگی گلادیاتور‌ها به صورت سرگرمی‌های روزانه امپراطوران و اشرافیان روم انجام می‌شده است.

این بنا به دلیل عبور و مرور آسان جمعیت به داخل و خارج میدان به عنوان یکی از شاهکارهای مهندسی جهان شناخته می‌شود.






درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: