جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 اسفند 1393     
کارلوس تا جام جهانی می ماند

مهر: رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: هفته بعد کارلوس کی روش به تهران باز می گردد تا تیم ملی را برای اردوی ملی سوئد مهیا سازد.

علی کفاشیان در مورد شایعه حمایت فدراسیون فوتبال از فرد خاصی در انتخابات هیات فوتبال تهران گفت: هیچ حمایتی در کار نیست من به عنوان رئیس مجمع اعلام می کنم که هر شخصی رای بیاورد از نظر ما رئیس است و از سوی دیگر برای ما هیچ فرقی ندارد چه کسی برنده انتخابات باشد در هر صورت این فرد مورد تایید فدراسیون فوتبال خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بازگشت سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: کی روش احتمالا تا هفته دیگر به ایران می آید و برخلاف آنچه گفته می شود قرار است در سوئد از تیم ملی خداحافظی کند باید عنوان کنم قرارداد او تا پایان جام جهانی 2018 روسیه است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید پس آن صحبتی که گفته می شد قرارداد کی روش مرحله به مرحله تمدید می شود چه می شود؟ گفت: قرارداد ما از اول تا پایان جام جهانی 2018 بود اما توافق کردیم مرحله به مرحله آن را تمدید کنیم. پس از جام ملت ها او را حفظ کردیم و حالا قصد داریم امکاناتی را فراهم سازیم تا نظر کی روش هم تامین شود.

کفاشیان در مورد مشکل باشگاه نفت تهران که اعلام کرده است اگر پول نداشته باشد به ازبکستان نمی رود با خنده اظهار داشت: قیمت نفت بالا رفته است چرا باشگاه نفت مشکل نقدینگی دارد؟

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حمایت کویت از میزبانی ایران در جام ملت های آسیا خاطرنشان کرد: این خبر شایعه است چرا که دست کم خودم از این موضوع بی خبرم.

وی در پایان به موضوع واریز پول از سوی صدا و سیما به فدراسیون اشاره کرد و گفت: همان طور که تاج گفته است این مشکل طی روزهای آینده حل می شود چراکه وزیر ورزش و ریاست صدا و سیما صحبت های خوبی را با یکدیگر داشته اند و من فکر کنم تا قبل از پایان سال این پول به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: