جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 3 اسفند 1393     
کنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک گامی در جهت هم افزایی و اصلاح وضعیت حمل و نقل و ترافیک شهری

 به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز ، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت : هر گونه اقدام جدی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری باید با بررسی ، مطالعه و اجماع میان دستگاههای مختلف صورت گیرد.

سید مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با توجه به برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک افزود : قطعا برگزاری چنین همایش هایی می تواند یک هم افزایی و نتیجه ای را در راستای تایید ، نقد و یا اصلاح وضعیت اجرایی کلان شهرها در حوزه حمل و نقل و ترافیک را موجب شود.

وی با اشاره به نقش موثر برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک در مدیریت حمل و نقل شهری تاکید کرد :   البته کسب نتیجه مثبت در برگزاری این کنفرانس ها مشروط بر این است که در تصمیم گیری ها و اقداماتی که می تواند موجب بهبود در وضعیت حمل و نقل و ایمنی ترافیک شود به موارد مطرح در این کنفرانس ها مورد توجه بوده و بکار گرفته شود.

وی در ادامه بر لزوم همکاری تنگاتنگ بخش مطالعاتی و اجرایی در برگزاری این نوع کنفرانس ها تاکید کرد و گفت : برای کسب نتیجه موثر در همایش و کنفرانس هایی به این شکل باید هر دو بخش علمی و عملی با یکدیگر به صورت ترکیبی فعالیت کرده و این مساله مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه باید به نتایج و دستاورد همایش های قبلی نیز و پی گیری آنها نیز توجه ویژه ای شود تا بتوان در هر همایشی نتیجه کنفرانس های قبلی را نیز اعلام نمود و از این فرصت در جهت اصلاح  امور و بهینه سازی وضع موجود بهره برد.

نماینده تهران در خانه ملت با توجه به برگزاری این کنفرانس به صورت بین المللی و استفاده ار حمایت دانشگاههای خارجی و داخلی در برگزاری این کنفرانس تصریح کرد : استفاده ازتجریبات متخصصان داخلی و خارجی قطعا می تواند در جریان برگزاری این کنفرانس نقش مثبت و موثری داشته و نتایج خوبی را  در این راستا حاصل نماید.

هاشمی تاکید کرد : هر چند در استفاده از تجربیات سایر کشورهای خارجی در حوزه حمل و نقل و ترافیک باید تلاش کرد تا  تجربیات موجود بهینه و بومی سازی شوند تا در راستای ارتقاء وضع موجود از آنها استفاده نمود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: