جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 ارديبهشت 1393     
بلافاصله مجوز فعالیت شرکت خصوصی را باطل کردیم

علت حادثه در دست بررسی است

سرعت اتوبوس در حدمجاز بوده است

به گزارش شهرداری نیوز، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به واژگون شدن اتوبوس بخش خصوصی در محدودوه شهرک صدرا در منطقه22 گفت: گرچه سرعت اتوبوس در این حادثه استاندارد بوده اما به دلیل خارج شدن کنترل اتوبوس متاسفانه تعدادی از مسافران جان خود را از دست داده و یا مجروح شدند.

پیمان سنندجی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه اظهار کرد: ساعت نه صبح امروزیک دستگاه اتوبوس اسکانیا مربوط به بخش خصوصی شرکت واحد مسیر شریعتی به چیتگر   در  شمال به جنوب بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که در محدوده شهرک صدرا، مقابل پژوهشگاه نفت؛ کنترل اتوبوس از دست راننده خارج و اتوبوس واژگون شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه سرعت اتوبوس در حد استاندارد بوده  گفت : در این حادثه تعدادی از مسافران مجروح و تعدادی نیز جان خود را از دست دادند.

سنندجی ضمن ابراز تاسف و عذرخواهی از شهروندان به دلیل این اتفاق ابراز کرد: در پی این حادثه جلسه کمیته انضباطی برگزار شد و براساس بند 20  قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی حکم انحلال شرکت خصوصی که اتوبوس مذکور متعلق به آن است، صادر شد .

وی تاکید کرد : علت دقیق حادثه  در دست برررسی است .

بر این اساس ،  با حضور به موقع نیروهای امدادرسانی تعدادی از مجروحان به بیمارستان فیاض بخش واقع در بزرگراه تهران-کرج و تعدادی دیگر به بیمارستان رسول اکرم(ص) منتقل شدند. ضمن اینکه یکی از مجروحان نیز با امداد هوایی به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: