جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 اسفند 1393     
نصب تجهیزات مختلف روی پهپادهای ایرانی

 ایرنا: سازمان صنایع هوایی ایران یکی از شرکت های وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است که علاوه بر ساخت هواپیماها، پهپادهای مورد نیاز نیروهای مسلح را نیز تولید می کند.

پهپاد ایرانی


امیر 'کریم بنی طرفی' جانشین رئیس سازمان صنایع هوایی ایران اعلام کرد که بر اساس نیاز نیروهای مسلح این سازمان در حال ساخت تعداد زیادی از پهپادهای جدید است.

وی گفت که تمامی پهپادهایی که توسط ارتش، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده می شود در سازمان صنایع هوایی و کاملا به صورت بومی تولید شده اند.

 

پهپاد ایرانی


به گفته جانشین رئیس سازمان صنایع هوایی ایران قابلیت های پهپادهایی جدیدی که توسط سازمان صنایع هوایی در دست ساخت هستند نسبت به مدل های قبلی افزایش پیدا می کند.

امیر بنی طرفی تکمیل کرد: این پهپادها نسبت به پهپادهای قبلی برد و سرعت بیشتری دارند، در ارتفاع بالاتر پرواز می کنند و تصویربرداری آنها با کیفیت بیشتری است.

 

پهپاد ایرانی


ایران یکی از قدرت های جهان در تولید پرنده های بدون سرنشین محسوب می شود و تا کنون انواع پهپاد با کارایی های مختلف را ساخته است.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چندی پیش پس از به زمین نشاندن پهپاد 'آر کیو 170' آمریکا توانستند نمونه داخلی آن تحت عنوان 'آر کیو 170 ایرانی' را با استفاده از روش مهندسی معکوس تولید کنند که یکی از پیشرفته ترین پهپادهای جهان است.

 

پهپاد ایرانی فطرس


 نصب تجهیزات مختلف بر روی پهپاد

جانشین رئیس سازمان صنایع هوایی ایران در بخش دیگری از این گفت وگو اعلام کرد که انواع تجهیزات بر روی پهپادهای جدید قابل نصب است.

امیر بنی طرفی توضیح داد: انواع تجهیزات اعم از رادار با توجه به قدرت و نوع پهپادها بر روی آنها نصب خواهد شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران اوایل دی ماه در رزمایش محمد رسول الله (ص) انواع مختلف پهپادها همچون رادارهای ترابری، انتحاری، رصد و دیگر پهپادها را مورد استفاده قرار داد و چندین عملیات پهپادی برگزار کرد.

 

پهپاد ایرانی


 تقاضای خارجی برای پهپاد ایرانی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هم هفدهم آذر ماه در بازدید از دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اعلام کرد که دیگر کشورها خواهان استفاده از توان پهپادی ایران هستند.

علاء الدین بروجردی با اشاره به سفر چندی پیش اعضای کمیسیون ملی به آمریکای لاتین و کشور مکزیک اعلام کرد که مکزیکی ها یکی از کشورهای خواهان استفاده از پهپادهای ایرانی هستند.

وی همچنین گفته بود: ونزوئلا چند سالی است که از پهپادهای ایرانی استفاده می کند و دوستان حزب الله نیز به این توانایی رسیده اند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرده است که بر اساس صلاحدید آمادگی فروش تسلیحات نظامی به کشورهای دوست را دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: