جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 اسفند 1393     
مردم کالیفرنیا در تامین بودجه نگهداری جاده ها سهیم می شوند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، بر اساس برنامه بودجه حمل و نقل ارائه شده توسط سخن گوی مجمع، Toni Atkins، رانندگان هر ساله حدود 50 دلار را برای کمک به تامین بودجه 56 بیلیون دلاری نگهداری از جاده های و پل ها پرداخت خواهند کرد.

Atkins طی مصاحبه ای تلفنی اعلام کرده این هزینه ثابت بوده و بیش تر از 50 دلار در سال نخواهد شد. البته این میزان برای وانت ها و خودروهای الکتریکی که مالیات سوخت نمی دهعند بیش تر خواهد بود.

Atkins گفت این هزینه در هنگام شماره گذاری یا بیمه خودرو دریافت خواهد شد. این طرح نیاز به کمک رسانه ها خواهد داشت چرا که دو سوم رای قانون گذاران برایث تایید آن لازم است. این طرح در سال مالی 2015-2016 که از ابتدای جولای آغاز می شود اجرایی خواهد شد.

گفته می شود این طرح، سالانه 800 میلیون دلار بودجه را تامین خواهد کرد. Atkins اعلام کرده 1.2 بیلیون دلار باقی مانده این طرح توسط استراتژی دیگری تامین خواهد شد. گفته می شود بر اساس طرح وی، هر ساله یک بیلیون دلار از واریز عوارض کامیون ها به حساب های حمل و نقل عمومی به جای صندوق پرداخت بدهی های کلی، تامین خواهد شد.

این هدایت مجدد بودجه، بیش تر یک نوع احیا به شمار می رود نه انحراف چرا که اساسا این بودجه در آخر به حمل و نقل اختصاص می یابد.

این برنامه، درآمد هدف بودجه 56 میلیون دلاری بازسازی و نگهداری جاده های و پل های این منطقه را تامین خواهد کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: