جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 اسفند 1393     
"اجرای طرح نهضت درختکاری تا15 اسفند ماه در منطقه 10"

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 10 گفت:‌ در راستای اجرای کمپین آسمان آبی و زمین پاک تعداد 21هزار اصله درخت چنار در معابر سطح منطقه کاشت می‌شود.

 فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 با اشاره به اجرای طرح نهضت درختکاری اظهار کرد:‌در راستای توسعه فضای سبز و زیبا سازی چهره عمومی منطقه و کاهش آلودگی هوا این طرح اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: توسعه فضای سبز شهری یکی از برنامه‌های محوری مدیریت شهری است و بر همین اساس با  تلاش های صورت گرفته از سوی دست اندرکاران فضای سبز معاونت امور شهری و محیط زیست، با توجه به بافت متراکم و فرسوده منطقه و کمبود زمین زمین، تدابیر و تمهیدات لازم برای ایجاد بستر مناسب کاشت 21هزار اصله درخت فراهم شد.

عظیمی در ادامه تصریح کرد: در این طرح سراسری فضای سبز پیاده رو خیابان آزادی ضلع شمال و جنوب از بزرگراه یادگار امام(ره) تا بزرگراه شهید نواب صفوی به طول 4کیلومتر و همچنین بزرگراه یادگار امام(ره)، ضلع شرق و غرب بزرگراه شهید نواب حد فاصل خیابان آزادی تا خیابان قزوین، خیابان امام خمینی(ره) و سایر معابر اصلی و فرعی، بوستان‌ها و باغچه منازل شهروندان درختکاری می‌شود.

عظیمی در پایان گفت:‌طرح نهضت درخت کاری تا 15 اسفند ماه با هدف جلب مشارکت شهروندان و فرهنگ سازی نگه داری و توسعه فضای سبز اجرا می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: