جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 30 بهمن 1393     
عملیات انتحاری داعش علیه النصره

تسنیم: یکی از عناصر گروه تروریستی النصره هنگام تلاش گروه مسلح جبهه النصره برای بازداشتش در شهرک النشابیه در منطقه غوطه شرقی شهر دمشق خودش را منفجر کرد و سه عضو گروه النصره را کشت و ۱۰ نفر دیگر را زخمی کرد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، جدیدترین تحولات میدانی سوریه به شرح زیر است:

حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به محله جمعیة الزهراء

گروههای مسلح، محله‌های مسکونی نزدیک مسجد جامع حمزه و اتوبان المهندسین در محله جمعیة الزهراء در شهر حلب را با 5 گوله خمپاره هدف قرار دادند که تنها خسارت‌های مالی برجای گذاشت.

بازگشت 300 خانواده به کوبانی

پایگاههای خبری کرد از بازگشت 300 خانواده آواره شهر کوبانی به این شهر از طریق گذرگاه مرزی مرشد بینا در مرز با ترکیه خبر دادند.

هلاکت یک فرمانده جبهه النصره

یک فرمانده نظامی گروه تروریستی جبهه النصره در شهرک رتیان در حومه شمالی شهر حلب به هلاکت رسید.

حسین مجری فرمانده گروه موسوم به "فرسان الخلافه" وابسته به جبهه النصره در جریان نبردهای جاری با ارتش سوریه در این شهرک کشته شد.

درمان عناصر مسلح در ترکیه

دهها نفر از عناصر مسلح درپی زخمی شدن در نبرد با ارتش سوریه در حومه شمالی شهر حلب و جراحت های شدید برای درمان از مرز سوریه به ترکیه رفتند.

عملیات انتحاری داعش علیه النصره

یکی از عناصر گروه تروریستی النصره هنگام تلاش گروه مسلح جبهه النصره برای بازداشتش در شهرک النشابیه در منطقه غوطه شرقی شهر دمشق خودش را منفجر کرد و سه عضو گروه النصره را کشت و 10 نفر دیگر را زخمی کرد.

کنترل کردهای ترکیه بر 215 روستا

گروه مخالفان خارج نشین سوریه موسوم به دیده بان سوریه اعلام کرد: یگان‌های کرد و سایر گروهها توانستند کنترل 215 روستا در جنوب، شرق و غرب شهر کوبانی را در جریان نبردهای اخیر به دست بگیرند. 7 روستا در محدوده اداری استان رقه قرار دارد که محل تمرکز و مقر اصلی گروه داعش به شمار می رود.

کنترل ارتش بر روستاهای حومه شمالی حلب

ارتش سوریه شماری از روستاهای حومه شمالی شهر حلب را به کنترل خود درآورده و توانستند به دو شهر نبل و الزهراء که از سه سال پیش در محاصره گروههای مسلح است، وارد شوند.

ارتش همچنین توانست با کنترل بر روستاهای رتیان، باشکوی و حردتنین، جاده بین‌المللی ارتباطی بین ترکیه و شهر حلب را که خط امداد‌رسانی اصلی گروههای مسلح است، ببندد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: