جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 30 بهمن 1393     
مرمت و بازسازی دو میلیون متر مربع از بزرگراه‌های غرب تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون فنی عمران شهرداری منطقه5 گفت: همزمان با بهسازی معابر سطح محلات، طرح مرمت و بازسازی بزرگراه های غرب تهران در دستورکار قرار گرفت.

 مسعود رضا رئیس دانا معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 5 با اشاره به اقدامات مرمتی در بزرگراه‌ها صورت گرفته است اظهار کرد: با توجه به واقع شدن بخش عمده ای از بزرگراه‌های غرب تهران در منطقه5 عملیات مرمت روکش آسفالت بزرگراه در دستورکار قرار گرفته و تلاش برای مرمت نقاط آسیب دیده این معابر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: طی اجرای این طرح نقاط شناسایی شده توسط سیستم مکانیزه ارزیابی معابر از طریق اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری مرمت می‌شود.

رئیس دانا افزود: این طرح در بزرگراه‌های محمدعلی جناح، شهید باکری و غیره که نیاز به بهسازی و مقاوم سازی داشتند، با احداث دیوار حایل انجام شد.

وی بیان کرد: با توجه بربافت کوهستانی، شیب زمین، امکان ریزش خاک، رانش ساختمان‌ها و مقاوم نبودن خاک،احداث دیوار سنگی از جمله مهمترین اقدامات عمرانی در راستای بهسازی معابر است.

معاون شهردار منطقه5 در پایان گفت: در همین راستا با توجه به ویژگی جغرافیایی منطقه و شیب معابر این طرح با هدف مقاوم سازی تراشه‌های معابر، مقاوم سازی دیوارهای موجود و بهسازی و جلوگیری از بروز حوادث انجام شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: