جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 بهمن 1393     
کفش ۸۰۵ میلیونی‌ ابراهیموویچ/ تصاویر

تسنیم: زلاتان ابراهیموویچ شب گذشته (سه‌شنبه) در بازی پاری‌سن‌ژرمن برابر چلسی در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که به نتیجه یک بر یک انجامید از کفش خود که روی آن واژه «805 میلیون اسم» نقش بسته بود رونمایی کرد تا بار دیگر از برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد حمایت کرده باشد.

مهاجم سوئدی PSG اخیراً در جریان بازی خانگی پاری‌سن‌ژرمن مقابل کان در هفته بیست‌وپنجم لوشامپیونه پس از زدن گل اول پاریسی‌ها عمداً پیراهن خود را درآورد تا بدن پر از خالکوبی‌اش را به همه نشان دهد. ایبرا که بابت درآوردن پیراهنش یک کارت زرد گرفت، گفت که با این اقدام خود قصد داشته دنیا را متوجه خطر قحطی و گرسنگی کند و 50 اسمی هم که به طور موقت روی بدنش نقش بسته، نام برخی از کسانی است که می‌داند در سراسر دنیا از این مشکل رنج می‌برند.

ستاره خط حمله PSG عنوان کرد: در دنیا 805 میلیون نفر هستند که از قحطی رنج می‌برند. من خواستم وسیله‌ای شوم تا شما آنها را ببینید و به برنامه جهانی غذا کمک کنید. این اولین باری است که به‌ صورت علنی درگیر یک کار خیریه می‌شوم. اگر بتوانیم به رهبران جهان برسیم، مطمئنم که در کنار هم می‌توانیم مشکل قحطی و گرسنگی را در سراسر دنیا برطرف کنیم.






درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: