جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 بهمن 1393     
بیش از 90 درصد پروژه خط 3 مترو به بهره برداری رسید

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،شهرداری نیوز، مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به زمان افتتاح خط 3 مترو تهران گفت: هم اکنون خط 3 مترو به طول 37 کیلومتر کشیده شده است که در بخش شمالی خط 3 به طول 18 کیلومتر به بهره برداری رسیده است.

هابیل درویشی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: هم اکنون بیش از 90 درصد پروژه آماده بهره برداری می باشد و هم اکنون در حال گذراندن مرحله تست سرد است.

وی افزود: خط 3 مترو در امتداد اتوبان آزادگان در جنوب غرب تا شهرک قائم در شمال شرق و همچنین حدود 20 کیلومتر از این خط اتوبان آزادگان تا ایستگاه مصلی امام به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به روند توسعه خطوط جدید مترو تهران، از الویت راه اندازی خط مهرآباد در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: خط مترو فرودگاه مهرآباد تا کنون بیش از 80 درصد پیشرفت داشته که با فعالیت دو شیفت و تزریق بودجه لازم بخش زیادی از آن اجرایی شده است در صورتی که اعتبارات درخواست شده از سوی دولت در اختیارمان قرار گیرد این پروژه در کمتر از 5 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) گفت: این شرکت از نظر قوای مهندسی هیچ مشکلی ندارد و در صورتی که بودجه مورد نظر طرح ها به موقع پرداخت شود پروژه ای از برنامه زمانبندی خود عقب نخواهد ماند.

درویشی خاطرنشان کرد: البته زمانبندی حرکت قطارها در خط متروی امام خمینی به دلیل تردد مسافران پروازهای  خارجی و زیارتی همانند فرودگاه مهرآباد ویژه خواهد بود به طوری که در بخشی از مسیر ظرفیت سرعت قطارها تا 120 نیز قابل افزایش است.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: