جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 بهمن 1393     
برگزاری کنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک زمینه ساز حرکتی نو در مسیر توسعه حمل و نقل و ترافیک در کلان شهرها

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز ، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت : امروز مدیران شهری در کلان شهرها باید با تبعیت از نگاه کارشناسی و تخصصی، در مسیر توسعه و بهبود حمل و نقل و مهندسی ترافیک حرکت نمایند.

حسین محمد زاده در گفتگو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز با توجه به برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک در اسفندماه ، اظهار داشت : در صورتی که برگزاری این گونه کنفرانس ها در عرصه کارشناسایی و تخصصی شکل بگیرد قطعا می تواند در حوزه حمل و نقل و مهندسی ترافیک مفید واقع شود.

وی تصریح کرد : امروز دغدغه مشترک وعلاقه مندی اغلب مسئولان شهری کسب دانش و استفاده از تجارب متخصصین برای بهبود زندگی شهری خصوصا در کلان شهرهاست بنابراین در صورتی که برگزاری کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک منجر به بهبود در این بخش و رفع معضلات موجود و ارتقای زندگی شهری نشود به نظر می رسد مسئولان توفیقی در تلاش خود پیدا نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ترافیک و حمل ونقل عمومی مهمترین مساله ای است که بسیاری از شهرها و کلانشهرها را تحت تاثیر خود قرار داده است ، گفت : باید بهبود کیفیت زندگی در شهرها و کلانشهرها به خصوص  رفع مشکلات حمل و نقل و ترافیک مهمترین اهداف برگزاری این گونه کنفرانس های علمی باشد .

وی افزود : در صورتی که کنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک همانند همایش هایی که سالیانه به صورت عام برگزار می شود باشد قطعا تاثیر چندانی در حوزه حمل و نقل و ترافیک در کلان شهری مثل تهران نخواهد داشت.

نماینده مردم در گز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : چنانچه چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک با رویکرد عملیاتی و تخصصی وارد موضوع ترافیک و حمل و نقل شود و از نظرات کارشناسان و متخصصین داخلی و خارجی بهره برداری نمایند قطعا برکات و ثمرات زیادی را در حوزه ترافیک و رفع مشکلات در کلان شهرها خصوصا تهران را به همراه خواهد داشت.

به گزارش شهرداری نیوز ،چهاردهمین كنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک قرار است پنجم و ششم اسفند ماه در مركز همايش‌هاي بين‌المللي برج ميلاد تهران برگزار شود.

چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک که با هدف زمينه‌سازي جهت تبادل نظر و تعامل فعالان عرصه حمل و نقل با بخش‌هاي دانشگاهي و پژوهشي داخلي و خارجي و ايجاد شرايط مناسب براي ارائه ايده‌هاي نوين، تجارب كاربردي و مديريت دانش ترافيك برگزار می شود دارای 12 محور اصلی از جمله حمل و نقل همگاني، سيستم‌هاي حمل و نقل هوشمند، برنامه‌ريزي حمل و نقل و شهرسازي، ايمني ترافيك، حمل و نقل و توسعه پايدار، مهندسي ترافيك، اقتصاد حمل و نقل، مديريت سيستم‌هاي حمل و نقل و ترافيك، آموزش‌ ترافيك، قوانين و مقررات و مديريت يكپارچه ترافيك، حمل و نقل غير موتوري و طراحي هندسي معابر است .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: