جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 آذر 1398     
صبح امروز با حضور شهردار و اعضای شورای شهر تهران
فاز نخست بزرگراه شهید نجفی رستگار افتتاح شد

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،فاز نخست بخش شمالی بزرگراه شهید نجفی رستگار در محدوده شهرداری منطقه 15 با حضور شهردار تهران، رئیس شورا و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران افتتاح شد.

محمدی شهردار منطقه۱۵ در مراسم بهره برداری از فاز نخست بزرگراه شهید نجفی رستگار ضمن تشکر از حمایت رییس و اعضای شورای شهر برای تامین اعتبارات این پروژه، گفت: از زمان استقرار شورای پنجم بیش از ۸۰ پروژه در منطقه۱۵ افتتاح شده است.
 
وی با اشاره به اینکه برای تکمیل پروژ بزرگراه شهید نجفی رستگار ۱۱ معارض وجود دارد که در حال توافق با آنها هستیم، افزود: با افتتاح کامل این پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی بزرگراه بسیج و بزرگراه امام رضا(ع) خواهیم بود.
 
شهردار منطقه با اشاره به اینکه به محض توافق و تملک هر پلاک عملیات تخریب انجام و تحویل پیمانکار طرح می شود، افزود: طی دو سال گذشته 76 ملک خریداری و 28 هزار مترمربع از اراضی آزاد شده و در اختیار پروژه قرار گرفته است.
 
این گزارش حاکی است؛ در این مراسم شهردارتهران، رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شهر تهران، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و معاون هماهنگی قرارگاه خاتم به ایراد سخنرانی پرداختند.
 
برپایه این گزارش؛ در پایان روبان این بزرگراه به دست محدثه نجفی رستگار دختر سردار شهید حاج کاظم نجفی رستگار که این پروژه به نام وی مزین شده است، قیچی شد.
 
گفتنی است؛ فاز نخست بخش شمالی بزرگراه شهید نجفی رستگار به طول دو کیلومتر حدفاصل بزرگراه آزادگان تا شهرک مشیریه به صورت رفت و برگشت در دو باند تندرو و کندرو امروز به بهره برداری رسید.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: