جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 بهمن 1393     
نظر عابدینی درباره تحولات پرسپولیس

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: تصمیمات غیرفوتبالی در پرسپولیس مشهود است و همین موجب سردرگمی در این تیم شده است.

امیر عابدینی با حضور در محل فدراسیون فوتبال و دیدار با دبیرکل فدراسیون اظهار داشت: دلیل اصلی حضورم بحث در مورد دیدار با اقای اسدی دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال بود که دوست داشتم ایشان را از نزدیک ببینم و از سوی دیگر تیم  داماش یک مشکل کوچک در کمیته انضباطی داشت که برای رفع و رجوع آن به این محل آمدم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مورد تحولات این باشگاه بیان کرد: در پرسپولیس همه چیز بهم گره خورده است و هیچ چیزی سر جای خودش نیست در حالی که این تیم مقابل پدیده به پیروزی رسیده است اما پیچ و مهره های درخشان را با بیان کردن نام برانکو شل کردند.

وی ادامه داد: البته مشکل بزرگ این است که افراد غیر فوتبالی برای این تیم تصمیم می گیرندو برای همین شاهد این وضعیت سردرگم هستیم.

وی در مورد برنامه ۹۰ و طنزی که عادل فردوسی پور برای امیر قلعه نویی ساخته بود خاطرنشان کرد: من عقیده دارم هیچ مسخره کردنی صورت نگرفته بود. این یک طنز ورزشی بود و همه جای جهان طنز ورزشی به همین شکل است. نباید احساس کنیم به سرمربی استقلال اهانت شده است اما این موضوع که بین قلعه نویی و فردوسی پور چالش هایی وجود دارد بر همگان آشکار است.

عابدینی در ادامه و در پاسخ به این سئوال که آیا حضور فرهاد مجیدی در کمیته فنی به منزله مهره سوزی همانند علی کریمی نیست تصریح کرد: همه جای جهان به این صورت است که بازیکنان بزرگ بلافاصله پس از خداحافظی از مستطیل سبز وارد کارهای اجرایی از جمله مربیگری و امور فنی می شوند. از این رو  حضور مجیدی را در فدراسیون فوتبال حرکت درستی می‌دانم و اعتقاد دارم او کمک شایانی را به کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال می کند.

عابدینی در پایان عنوان کرد: من تک تک اعضای کمیته فنی و توسعه را امروز مشاهده کردم. به عقیده من از افراد بسیار کارآزموده و مناسبی در این کمیته بهره برده اند منهای یکی، دو نفر که به عقیده من سواد و قدشان به اندازه کمیته فنی نبود. از من نخواهید که نام این افراد را بگویم. خودتان با یک نگاه ساده متوجه منظور من خواهید شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: