جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 بهمن 1393     
خوردن کله‌پاچه بعد از زورگیری/عکس

فارس: در مورخه 19 دی 93 فردی با مراجعه به گشت کلانتری 144 تهرانپارس به مأموران اعلام کرد که توسط دو سرنشین یک دستگاه خودرو مورد زورگیری قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور جانشین دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات مالباخته:

مالباخته پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: در ساعت 17 مورخه19 دی 93 در خیابان جشنواره تهرانپارس دو سرنشین یک دستگاه پراید سرمه ای رنگ با تهدید چاقو و قمه به سمت من حمله ور شده و اقدام به گرفتن عابر بانک بنده حاوی مبلغ 4 میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد و رمز آن کرده و به سرعت از محل دور شدند.

 

شناسایی تصویر متهم:

با توجه به اظهارات مالباخته مبنی بر سرقت عابربانک مالباخته، تراکنش مالی عابربانک مسروقه انجام شده و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که سارقان بلافاصله پس از سرقت، با مراجعه به طلافروشی ... واقع در منطقه تهرانپارس – خیابان 196 شرقی، اقدام به برداشت سکه طلا به مبلغ 4 میلیون و 500 هزار تومان نموده و پس از آن با مراجعه به یک طباخی در فلکه سوم تهرانپارس خود را میهمان کرده اند.

با بدست آمدن محل دقیق طلافروشی، تصاویر دوربین های مداربسته محل مورد بازبینی قرار گرفت و با بهره گیری از اطلاعات ارائه شده از سوی مالباخته، تصویر یکی از سارقان مورد شناسایی قرار گرفت.

مرکز اطلاع ر سانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در پایگاه چهارم پلیس آگاهی و به جهت شناسایی و دستگیری متهمان، دستور انتشار تصویر بدست آمده ی یکی از سارقان از سوی مقام قضایی صادر شده است.

لذا از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم تحت تعقیب پایگاه چهارم پلیس آگاهی شدند ،درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت واقعی، مخفیگاه یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس 21866358 در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: