جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 بهمن 1393     
کاهش یارانه حمل و نقل در انگلستان تاثیرمستقیم بر مسافران دارد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، با کاهش یارانه دولت در حدود یک ششم از سال 2011، مسافران سهم بیش تری از هزینه های حمل و نقل ریلی را می پردازند.

دفتر مقررات ریلی، در گزارشی کامل از امور مالی در هم ریخته راه آهن اعلام کرد که یارانه مالیات دهندگان در سال گذشته 8 درصد دیگر کاهش داشته است در حالی که تعداد مسافران همچنان رو به افزایش است.

درآمد حاصل از کرایه های مسافران 8.2 بیلیون پوند بوده که 61.5 درصد از درآمد سالانه این صنعت را تشکیل می دهد و باقی آن از یارانه ها تامین می شود.

ناوگان عمومی East Coast یکی از تنها دو موسسه راه آهن است که به جای تکیه بر یارانه برای سوددهی به خزانه داری روی آورده اند.

موسسات خصوصی به طور کلی 183 میلیون پوند سود سهام را به سهام داران پرداخته اند.

دولت بریتانیا 3.8 بیلیون پوند را به شبکه راه آهن و موسسات ریلی اختصاص داده است در حالی که سهم وزارت حمل و نقل پرداخت نشده است.

بودجه دولت 24 درصد درآمد کلی این صنعت را در انگلستان شامل می شود در حالی که در ولز و اسکاتلند به ترتیب 55 و 61 درصد را در بر می گیرد.

طی چهار سال اخیر هزینه سالانه فعالیت راه آهن 12.7 بیلیون پوند باقی مانده است در حالی که تعداد مسافران افزایشی 17 درصدی داشته و  میزان حمل بار نیز 18 درصد افزایش یافته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: