جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 27 بهمن 1393     
بازدید صورت گرفت از پروژه‌های عمرانی منطقه یک

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،رییس اداره بهداشت ایمنی و محیط زیست منطقه یک گفت: تعداد 42بازدید از مردادماه امسال تاکنون از پروژ‌ه‌های عمرانی پیمانکاران منطقه یک انجام شده است.

نرگس هادی‌زاده مقدم رییس اداره بهداشت ایمنی و محیط زیست منطقه یک با اشاره به انجام تعداد 42 بازدید ازپروژه‌های عمرانی پیمانکاران منطقه یک اظهار کرد: پیمانکاران باید با رعایت الزامات بهداشتی ایمنی و محیط زیست و کنترل دیسک‌های شناسایی شده آن طی بازرسی‌ها از وقوع حوادث پیشگیری نمایند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر با توجه به آموزش‌های برگزار شده برای پیمانکاران منطقه یک در برخی از بازدیدهای ایمنی بهداشت و محیط زیست و عدم انطباقی با پروسه ایمنی بهداشت و محیط زیست مشاهده شده است.

هادی‌زاده تصریح کرد: جلسات آموزشی بهداشت ایمنی محیط زیست ویژه پیمانکاران معاونت فنی و عمران در منطقه یک برگزار و این دوره‌ها برای پیمانکاران نواحی 1، 2، 3، 4، 7 برگزار شده که مقرر است این دوره‌های آموزشی برای پیمانکاران سایر نواحی 6، 9، 10 انجام شود.

وی افزود: در مرحله بعد این آموزشهای برای کارگران نواحی دهگانه منطقه یک متناسب با علم و دانش آنها برگزار می‌شود.

هادی‌زاده گفت: این آموزشها در خصوص مفاهیم خطر ایمنی حادثه شبه حادثه (حادثه‌ای که اتفاق نمی‌افتد) تجهیزات حفاظت فردی و کارکردی آنها خطرات ناشی از عدم رعایت ایمنی برق در کارگاه‌ها و عملیات ایمنی کار با ابزارهای ناامن و حوادث احتمالی ناشی از آن و روش‌های ایمن‌سازی گودبرداریها، علامت هشداری معابر یک خطه و 2 خطه و جنبه‌های زیست محیطی در کارگاه های عمرانی از سوی مرس ایمنی بهداشت و محیط زیست است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: