جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 بهمن 1393     
واکنش خصوصی سازی به اظهارات پروین

تسنیم: پوری حسینی در واکنش به اظهارات منتشر شده به نقل از علی پروین که گفته است وزیر اقتصاد به او قول مساعد داده تا در صورت نبود خریدار برای پرسپولیس، این باشگاه به پیشکسوتان و هدایتی واگذار ‌شود تاکید کرد: در تماسی که با طیب نیا داشتم، وزیر امور اقتصادی و دارایی این خبر را تکذیب کرده است؛ بنابراین خبر منتشر شده توسط پروین هیچ گونه سندیتی ندارد و شایعه ای بیش نیست.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که هر گونه تصمیم گیری در خصوص واگذاریهای این سازمان باید به تایید و تصویب اعضای هیات واگذاری برسد تصریح کرد: با استناد به مفاد آگهی منتشر شده، مزایده واگذاری استقلال و پرسپولیس فردا(دوشنبه) برگزار می شود و شرایط اعلامی به قوت خود باقی است.

وی گفت: شمار متقاضیان خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا ساعت 14 فردا(27 بهمن)، غیرقابل بیان و پیش بینی است.

بر اساس این گزارش؛ علی پروین روز گذشته با اشاره به جلسه ای که با طیب‌نیا، وزیر اقتصاد و دارایی داشته است گفت: او برخورد خیلی گرمی با ما داشت که جای تشکر از وی دارد. با وزیر اقتصاد و دارایی درباره پرسپولیس صحبت کردیم و در این جلسه هم هدایتی حضور داشت و طیب‌نیا گفت که تا روز مزایده صبر کنیم تا ببینیم کسی برای خرید پرسپولیس شرکت می‌کند یا نه.
پروین تصریح کرد: طیب‌نیا گفت تا دو روز آینده صبر کنید و اگر کسی برای خرید سهام پرسپولیس پا پیش گذاشت که 20 درصد پیشکسوتان را به شما می‌دهیم اما اگر کسی برای خرید پرسپولیس قدم جلو نگذاشت پرسپولیس را به شما پیشکسوتان و حسین هدایتی خواهیم داد حتی طیب‌نیا گفت که خودم دوست دارم پرسپولیس را به شما پیشکسوتان بدهم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: