جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 بهمن 1393     
"نماهنگ داعشی"حزب نتانیاهو/تصاویر

 ابنا: یک نما‌هنگ تبلیغاتی لیکود، حزب «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، که در آن ادعا شده است پیروزی مخالفان چپ‌ در انتخابات پارلمانی ۱۷ مارس به سود گروه تروریستی داعش تمام می‌شود، جنجال آفرین شد.

در این نماهنگ که از رسانه‌ها پخش شد، دو بازیگر که به شکل تکفیری‌های مسلح هستند و با یک خودروی جیپ با پرچم‌های سیاه داعش حرکت می‌کنند در کنار خودرویی که راننده آن یک اسرائیلی است، توقف می‌‌کنند. سپس یکی از تکفیری‌ها از این راننده اسرائیلی می‌پرسد چگونه می‌‌توان به بیت المقدس رفت و او در پاسخ می‌گوید از سمت چپ.

هدف این نما‌هنگ بیشتر ائتلافی از مخالفان به نام «کمپ صهیونیست» است که از «اسحاق هرزوگ» رهبر حزب کار و «تزیپی لیونی» از شخصیت‌های میانه رو، تشکیل شده است.

کمپ صهیونیست با انتشار بیانیه‌ای این نما‌هنگ و شکست بزرگ نتانیاهو در زمینه امنیتی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: نتانیاهو تروریست‌ها را آزاد و حماس را تقویت کرده است، ایران در زمان نخست وزیری وی به کشوری تبدیل شد که به سطح هسته‌ای رسیده است.

«یووال دیسکین» رئیس سابق شین‌بت، سرویس‌های امنیت داخلی اسرائیل، هم در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی با انتقاد از نتانیاهو نوشته است: وی تروریست‌ها را آزاد کرد تا شهرک سازی را متوقف نکند، او کسی است که ایران را تهدید می‌کند اما قادر نیست یک گروه کوچک (حماس) را در نوار غزه سرنگون کند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: