جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 بهمن 1393     
فعالیت‌های آموزشی کمپین "آسمان آبی، زمین پاک" در غرب تهران آغاز شد

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 5 از آغاز فعالیت‌های آموزشی طرح  کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" خبر داد .

ولی نجاتی ،معاون حمل ونقل وترافیک منطقه با اعلام این خبرگفت: طرح کمپین "آسمان آبی ،زمین پاک"با هدف افزایش انضباط ترافیکی و بهبود شرایط زندگی ازاولویت برنامه های مدیریت شهری است که اجرای طرح مستلزم مشارکت گسترده همگانی است.

وی با اشاره به اجرای  برنامه های آموزشی جهت آگاهی‌بخشی به شهروندان  گفت: در اجرای  برنامه های آموزشی تلاش می شود با  استفاده از بستر هنر برای انتقال مفاهیم ترافیکی استفاده شود.

نجاتی گفت: با توجه به  تاثیرگذاری وماندگاری  آموزش در  کودکان با هماهنگی به عمل آمده  آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی در مدارس اجرا می شود

معاون شهردار منطقه 5 انجام فعالیت‌های آموزشی را لازمه تغییر رفتارهای ترافیکی برشمردوگفت:پارک آموزش ترافیک از جمله ظرفیت های مناسب برای ارائه آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی به دانش آموزان است.

وی در ادامه از برگزاری کلاس آموزشی برای مجریان خط سفید خبرداد و گفت: با توجه به اهمیت آشنایی مجریان طرح پروژه خط سفید با ضوابط  و اهداف طرح ، در نشستی  نحوه اجرای طرح و همچنین راهکارهای لازم  تشریح شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: