جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 بهمن 1393     
ردپای یک دلال در مذاکره بابرانکو

نسیم :شایعاتی که به گفته درخشان سرمربی تیم برای برهم زدن آرامش این تیم است. "فکر می‌کنم این صحبت‌ها را کسانی مطرح می‌کنند که می‌خواهند آرامش من و پرسپولیس را بر هم بزنند. من به این مسائل فکر نمی‌کنم و فقط کارم را انجام می‌دهم. کسانی هم که می‌خواهند ببینند آیا این شایعات صحت دارد یا خیر می‌توانند از مدیریت باشگاه در این مورد سوال کنند."

حمید درخشان توانست با بردی که برابر پدیده بدست آورد کمی زمان اعلام این خبر را به تعویق بیاندازد اما پشت پرده این ماجرا چیست و چه کسانی مذاکرات خود را با برانکو برای برعهده گرفتن سرمربیگری این تیم انجام داده‌اند؟

یکی از دلالان معروف فوتبال کشور که ممنوع الکار هم هست برای اینکه ردی از خود به جای نگذارد از طریق یک واسطه کارهای مربوط به برانکو را انجام میدهد تا نامی از وی در میان نباشد. این واسطه تمامی کارهای هماهنگی برای حضور برانکو در ایران را انجام داده است.

اما برانکو برای حضور در ایران مشکل مالیاتی دارد، برای حل این مشکل مانند همیشه عابربانک پرسپولیس دست به کار شده است و قرار شده کل مبلغ مالیاتی وی را پرداخت کند و پول قرارداد برانکو را به صورت کامل پرداخت کند. گفته می‌شود قرارداد وی یک سال و نیمه خواهد بود.

عابربانک فوتبال کشور 310هزار دلار نیز برای جذب بازیکن ژاپنی مورد نظر باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده است و در محافل دوستانه خود تضمین داده تا تمامی هزینه‌های حضور برانکو در ایران را بپردازد.

باید تا فردا و برگزاری مزایده سرخابی‌ها صبر کرد و دید که سرانجام این باشگاه چه می‌شود چراکه عابر بانک فوتبال کشور تلاش زیادی برای گرفتن این باشگاه انجام داده است و می‌خواهد پس از برگزاری مزایده، خبر حضور برانکو در ایران را رسانه‌ای کند.

سوال اصلی این است که کسانی که درحال مذاکره با برانکو هستند، حتما از بابت مزایده فردای باشگاه پرسپولیس خیالشان راحت است چراکه هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد برای باشگاهی که مالک مشخصی ندارد، از همین الان سرمربی انتخاب شده باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: