جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 بهمن 1393     
درخواست حسن‌زاده ازمسئولان باشگاه

سایت رسمی فدراسیون فوتبال: اسماعیل حسن‌زاده درباره موارد انضباطی لیگ برتر گفت: با توجه به مواردی که با آغاز نیم فصل دوم در خصوص برخوردهای انضباطی بازیکنان و باشگاه‌ها مطرح کرده بودیم، خوشبختانه شاهد برگزاری مسابقات در شرایط خوبی هستیم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد تا لیگی پویا و بدون حاشیه داشته باشیم.

وی ادامه داد: از مقامات رسمی برگزار کننده مسابقات می‌خواهم که در اولین فرصت گزارش‌های خود را به طور دقیق در اختیار کمیته انضباطی قرار دهند تا هر چه زودتر رأی تخلفات صورت گرفته صادر شود.

رئیس کمیته انضباطی در پایان درباره برگزاری دوره‌های آموزشی انضباطی برای باشگاه‌ها اظهار داشت: اگر باشگاهی درخواست برگزاری دوره آموزشی انضباطی را داشته باشد، کمیته انضباطی بدون شک این دوره را برگزار می‌کند. در 2 فصل گذشته تیم‌های ملوان بندر انزلی و راه‌آهن درخواست برگزاری دوره آموزشی را داشتند که پس از پایان این دوره‌ها، بازیکنان و مربیان و حتی باشگاه اطلاعات کاملی در مورد نحوه قرارداد، تخلفات و مواردی که جرایم انضباطی را در بر دارد به دست آوردند. همان طور که گفتم اگر باشگاهی درخواست برگزاری دوره انضباطی را داشته باشند در اولین فرصت ممکن این دوره را برگزار خواهیم کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: