جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 بهمن 1393     
جزییات بودجه عمرانی آموزش و پرورش

مهر: مرتضی رئیسی در خصوص اعتبارات پیش‌بینی شده در بخش عمران وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه سال 94 اظهارکرد: میزان اعتبار عمرانی این وزارتخانه حدود 640 میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به سال جاری 22 درصد رشد نشان می دهد.

وی افزود: اعتبارات "تامین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مدارس"، "تخریب، بازسازی و مقاوم سازی مدارس" و "کمک به پروژه‌های مشارکتی"، در لایحه بودجه سال 94 آمده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مهمترین ردیف اعتباری را "تخریب، بازسازی و مقاوم سازی مدارس" برای افزایش ایمنی دانست و تصریح کرد: اعتبار این بخش  540 میلیارد تومان است.

رئیسی با اشاره به استاندارد سازی مدارس کشور، اظهار کرد: دو سوم دانش آموزان کشور در مدارس کاملا مستحکم و استاندارد و یک سوم دیگر در مدارسی که بیشتر نیازمند مقاوم سازی هستند، تحصیل می کنند.

وی تاکید کرد: البته این مدارس تخریبی نیستند ولی با استانداردها فاصله دارند، این مشکلات بیشتر در تهران و سایر کلانشهرهای کشور دارای بافت فرسوده شهری دیده می شود.

معاون عمرانی وزارت آموزش و آموزش و پرورش بیان کرد: مناطق محروم کشور از لحاظ سرانه آموزشی و استحکام، از وضعیت فضای آموزشی بهتری نسبت به شهرهای پرجمعیت و دارای بافت فرسوده برخوردارند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: