جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 بهمن 1393     
برگزاری نمایشگاه کتاب با عنوان من انقلابی‌ام در بوستان رضوان منطقه 10

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 گفت: نمایشگاه کتاب با عنوان من انقلابی‌ام در بوستان رضوان برگزار می‌شود.

 سید جواد حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 با اشاره به برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: همزمان با سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه و فروشگاه کتاب من انقلابی‌ام در پارک رضوان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از سیاست‌های معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 نگرش دوباره خانواده‌ها به بحث کتاب و کتاب خوانی و تاثیر آن بر رفتارهای اجتماعی و فردی است که با برگزاری نمایشگاه کتاب گامی کوچک را در این راستا برداشته است. 

حسینی تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری انتشارات کاکتوس با محوریت انقلاب اسلامی، ولایت و بصیرت و کتاب‌های مرتبط با اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با حدود 600 عنوان کتاب با موضوعات متنوع مذهبی، تاریخی، روان شناسی، ادبیات، کودک و نوجوان برگزار می‌شود. 

حسینی در پایان گفت: علاقه‌مندان به موضوعات کتاب و کتاب‌خوانی می‌توانند همه روزه از ساعت 10 صبح تا 20 شب به پارک رضوان واقع در سه راه قصرالدشت خیابان کمیل بوستان رضوان مراجعه کنند. 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: